jamal
Spectra
hehe, ik zit de halve dag al op: http://www.superflyrecords.com/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

volgens mij verkoopt dance als house, electro en techno niet echt meer..heb zelf een zooi platen te koop waar een aantal gezochte platen tussen zitten en een stuk onder de prijzen van wat ik op discogs tegenkom, maar toch krijg ik maar weinig reacties in tegenstelling tot een aantal jaar terug. Zelfs een hele stapel voor onder een euro per stuk is al moeilijk..Hopelijk komt er nog verandering in want anders kan ik er net zo goed een leuk meubeltje van maken![]()
En het stijgt ook aardig in waarde. (hopelijk) Voor de rest zie ik er het nut niet in om bijvoorbeeld platen te kopen van David Bowie ofzo waar ze je praktisch mee dood gooien, ok ja voor de liefhebbers. En idd electro, house, en techno gaan nog goed hoor. Jammer trouwens dat flexx.be er mee gestopt is. Dat was nu echt een webwinkel naar mijn hart! Maar we hebben nog clone.nl! Voor al onze underground behoeften.
trance / house DJ's al helemaal niet, die komen draaien met USB stick of mapje met CD sleeves

Ik kom alleen maar plaatjes krassen als er echte oerdegelijke 1200/1210's staan.
Helaas is dat ook geen garantie meer dat je fatsoenlijk platen kan draaien. Slecht afgestelde of geheel verrotte naalden, verlopende pitch control enz... Thuis draai ik wel nog steeds vinyl. Tegenwoordig ook met tijdcode, dat wel, want veel releases komen helaas alleen nog maar digitaal uit.
Niet waar ze met hun tengels aan die potmeters hebben lopen klunsen om die schijfdraaiers op te voeren naar super hardcore warpspeed..... 
en vragen of ze een reserve setje meenemen igv nood 
Helaas is dat ook geen garantie meer dat je fatsoenlijk platen kan draaien. Slecht afgestelde of geheel verrotte naalden, verlopende pitch control enz... Thuis draai ik wel nog steeds vinyl. Tegenwoordig ook met tijdcode, dat wel, want veel releases komen helaas alleen nog maar digitaal uit.
je eigen arm of setje naalden meenemen verrotte pitch, tja dan helpt je eigen draaitafels meenemen
kaal 13kg per stuk dubbele handbagage 

op een paar techno hippies na koopt echt niemand meer 12" en EP's
platen worden nog wel gekocht door audiofielen, maar dat is dan vaak kazige Jazz e.d.
die hebben echt geen interesse in een hardcore of techno 12".
trance / house DJ's al helemaal niet, die komen draaien met USB stick of mapje met CD sleeves