djrazor
Cortex Driller
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
.... in de VS en UK. Vraag me af hoe dat in Nederland zit.

Niet elke DJ draait dat wat deze week uitkomt. Muziek is geen wegwerp product, wat verleden maand een goede release was is dat 3 jaar later nog steeds......en daar zit een verschil van vinyl releases en digitale releases in (om nog maar te zwijgen over de audio kwaliteit).
Maar het is duidelijk dat het per scene verschilt...
Daarnaast een ander issue, alle soundssystems van clubs zijn ingericht om het digitale geluid op te warmen, met vinyl kan het vreemd genoeg dan juist TE worden.
O.a. gekocht
Klaus Schulze Moondawn, X.
Tangerine Dream Encore, Logos.
SOS band.
Alan parsons project
ELO
Philip Bailey
Kate Bush......
En nog veel meer oude toppers.....gewoon nostalgie, de geur, en mooie hoezen.
Het is net als bij mijn Laserdiscs......gewoon gaaf.
En een goeie platenspeler hoeft niet echt duur te zijn.

Met alle respect.. Ik zou op een beurs niet dit soort platen kopen. Bovenstaande zijn makkelijk te vinden in een kringloop voor 1 euro. Scheelt je 12 euro entree en benzine/parkeergeld. Maaaaar als je het puur uit plezier doet heb ik niks gezegd.
Laserdiscs, dat is pas een dood medium![]()
Klopt Kringloop is ook een bekend adresje bij mij, maar zo'n beurs is leuk....en veel gekocht voor 0,50 cent, en het is een leuk dagje uit...de parkeer kosten...een hobby kost geld ;-)

CD is toch ook al dood? iedereen streamt een FLAC of mp3'tje.....CD is er alleen nog, omdat er toch iets moet zijn....;-)
Helaas is SACD ook al niet meer zo levendig.....maar iedereen die van on gecomprimeerde kwaliteit wil luisteren weet het wel te vinden toch....en dan kom je toch in de 'echte' muziek terecht. Alleen jammer dat de studio's het weer digitaal opnemen, hahahah. What a world!
Gelukkig nog steeds voor iedereen zijn ding....