Verkoopt vinyl nog?

Lijkt me dat ze het zelf doen toch? Wat zou de toegevoegde waarde van een doorgeefluik naar R.I. zijn?

Maar anyway, ik denk dat er wel een markt is voor beperkte oplages van 100 stuks. Misschien betaal je dan p.s. net iets meer, maar als je er maar 100 nodig hebt dan ben je bij R.I. per definitie dan duurder uit.

Op zich wel dik dat je zonder gemuts 100 stuks kan persen voor 7 euro de plaat.
Zal je ze wel allemaal los moeten zien te verkopen om uit de kosten te komen, maar het is wel erg laagdrempelig.

Niet naar bedoeld maar bij mij rijst het vermoeden dat met de aanbetaling van de eerste 100 orders nog (gedeeltelijk) apparatuur gekocht moet worden om alles te realiseren.

Toen ik het in 't eerste opslag las begon het direct weer bij me te jeuken moet ik zeggen. Even alles door rekenen of het dan toch weer mogelijk is om vinyl te gaan doen.
Alleen om dan 100stuks op eigen houtje te verkopen moet je eigenlijk wel al enige bekendheid bij je doel groep hebben anders wordt het zware kost.
Een deal met een distro kan je denk ik wel vergeten. Daarnaast zou ik in mijn geval ook zo niet eens meer een goeie (hardcore) distro weten hier in NL (iemand?)

Een distributeur gaat echt geen 7 Euro ps neerleggen.
Artwork is niet inbegrepen en btw en verzendkosten ook niet.
Ik weet niet waar het vandaan moet komen maar verzendkosten kunnen best eens aan de hoge kant zijn.
Dan denk ik dat je beter in Tsjechie kan persen dan heb je er 500 voor hetzelfde bedrag en 2 kanten.
Labels gaan normaal gesproken per 1000 dus zit je met 800 labels in je maag wanneer je 100 stuks perst.

space war

space war

hoi, guy tavares hier van bunker, ter uwer informatie: het gaat hier om een nieuw opgezet mini-fabriekje in NL en vooral bedoeld om de kleine (prive-)oplages mogelijk te maken, voor klanten uit de randstad (of daarbuiten) is alles zelf in DH op te halen, wat verzending scheelt, hoewel men er ook voor grotere oplages met CMYK labels, al dan niet gekleurd vinyl en CMYK (al dan niet gatefold) hoezen terecht kan, bv voor 700 ex (via stichting of bedrijf is btw terug te vorderen) heb je 100 stuks met CMYK buitenhoes en muziek op 2 kanten (rond de 20 minuten max is uiteraard wel beter, ik zal de web-site laten aanpassen), voor mensen die 100 stuks altijd wel aan vrienden, familie en directe fans (dan wel ter promotie) kwijt kunnen, zonder dat er platen jarenlang onder 't bed blijven liggen. gr guy

Enkele dagen na datum maar toch....

Gelukkige verjaardag 45RPM!
tumblr_mkjc2jfZ3X1r5rhxlo1_1280.jpg

http://urlof.tumblr.com/post/46770060243/happy-birthday-to-the-45rpm-record-the-45-turned

Cheers,
Exo. :mega:

heel af en toe koop ik wel eens iets 2e hands, vaak omdat het niet op CD te verkrijgen is en het bovendien dusdanig goed is dat ik het moet hebben. Denk aan obscure deep house en drum n bass

Ik zie het nu pas:
http://www.recordplanet.nl/
39ste Mega Platen & CD Beurs Jaarbeurs Utrecht 13 & 14 april 2013

Talloze popfanaten, platenverzamelaars, kenners en deejays komen tweemaal per jaar vanuit de gehele wereld naar de Jaarbeurs in Utrecht voor de Mega Platen en CD Beurs. Dit tweedaags spektakel is uitgegroeid tot ’s werelds grootste cult evenement op dit gebied en onmisbaar voor muziek verzamelaars.

Disclaimer: ik sta niet garant voor alle spatiefouten in deze tekst ;-)

Weet iemand of er nog op vinyl van die jaaroverzichten met hitjes zijn te krijgen? Best of 2012 dat soort shit?

Vandaag helemaal los gegaan in Dordrecht, oa Klaus Schulze op de kop getikt. Ik wist niet dat er zoveel vinylzaakjes daar zitten!

de hoezen van Schulze's platen vind ik altijd tof!
in hetzelfde rijtje heb ik vorig jaar een in nieuwstaat zijnde Brian Eno plaat gevonden... hhhm heerlijk
zo vind ik ook Phillip Glass platen leuk!

maar het mooiste vind ik oude acid, house, breakbeat, bigbeat, jungle en dance vinyl singles :P die kleintjes

Schulze op vinyl heeft toch nét dat tikkeltje meer.
Gaaf! :okdan:

Cheers,
Exo. :mega:

\

ik heb hier nog een vinyl van Susanne Ciany staan, de vorige liefhebber durfte het uiteindelijk toch niet aan....:D

als je hem wilt hebben, dan stuur ik hem op ( kost je wel 6,75 ptt)

en nee, als hij niet bevalt verbranden svp, IK WIL HEM NIET TERUG!!!!....:okdan:

( je kan er ook een mooie fruitschaal van maken, gewoon verwarmen en vouwen)

:mega:

Back