Korg iElectribe op iPad

Filmpje laat redelijk wat zien lijkt me zo.
Ze mixt vreselijk over maarja ze gebruikt de koptelefoon ook niet en daar ging het filmpje ook niet over.

Iig de camera kit die sinds eergisteren verzonden zijn door Apple zouden (volgens geruchten) gebruikt kunnen worden om USB audio interfaces aan te sluiten.
Binnen enkele dagen zullen hier wel voorbeelden van te vinden zijn op Youtube etc.

Lijkt me inderdaad wel een probleem ja. Welke software voor iPad gaat nou midi ondersteunen als dat niet standaard op de iPad zit?

YouTube- Dating Game: Steve Jobs and Bill Gates
1983 al en Bill verwacht dat de helft van de inkomsten van Microsoft afkomstig is van Apple (na 1 minuut)...
Overigens heb ik geen zin om verder te googlen over dit onderwerp maar het is gewoon zo. Bedrijven werken met aandelen. Och jee ze weten nog niet hoe de wereld in elkaar steekt hier.....

Ik vond dit wel een opvallende post en ben zelf eens gaan googlen. Ik vind veel sites die roepen dat MS non-voting (dus geen invloed hebben door de aandelen) aandelen van Apple heeft gekocht een tijd geleden, als vriendelijk gebaar voor samenwerking. Het bedrag was ook laagin vergelijking met wat Apple waard is/was.

lame, maar de iPad wil wel blenden :)

Ik vond dit wel een opvallende post en ben zelf eens gaan googlen. Ik vind veel sites die roepen dat MS non-voting (dus geen invloed hebben door de aandelen) aandelen van Apple heeft gekocht een tijd geleden, als vriendelijk gebaar voor samenwerking. Het bedrag was ook laagin vergelijking met wat Apple waard is/was.

Nee joh. Microsoft heeft op een gegeven moment een lading geld in Apple gepompt toen het heel erg slecht met Apple ging. Dat was met name omdat MS bang was een monopoly positie te krijgen wat in strijd zou zijn met de wet. Maar goed, iedere Apple fanboy vergeet dat liever terwijl het Apple op dat moment wel heeft geholpen. Ik vind het dan ook erg kinderachtig dat Apple alleen maar commercials maakt waarin MS zwart wordt gemaakt.

lame, maar de iPad wil wel blenden :)

YouTube- Will It Blend? - iPad

Ik vind dit wel heel erg triest dat mensen dit doen.

Maak er dan nog iemand anders er mee gelukkig.

Die man is gewoon ziek in zijn hoofd, om gelijk apple op deze manier weg te zetten...

Sebastian

Ik vind dit wel heel erg triest dat mensen dit doen.

Maak er dan nog iemand anders er mee gelukkig.

Die man is gewoon ziek in zijn hoofd, om gelijk apple op deze manier weg te zetten...

Sebastian

Lol! Dude doe rustig man, dat is gewoon een promotiefilmpje van Blendtec, die maken blenders. Volgens mij heeft de beste man bijna alles nu wel in een blender gestopt. Zijn erg grappige filmpjes, raar dat je er niet de humor van in kan zien eigenlijk.

Iemand enig idee of er ook een S(ample) versie van die iElectribe op de planning staat? Of een vergelijkbare app? Als ik m'n eigen samples kan gebruiken ga ik serieus overwegen zo'n iPad te kopen...

Lol! Dude doe rustig man, dat is gewoon een promotiefilmpje van Blendtec, die maken blenders. Volgens mij heeft de beste man bijna alles nu wel in een blender gestopt. Zijn erg grappige filmpjes, raar dat je er niet de humor van in kan zien eigenlijk.

Kijk als je een horor film of actie film kijkt weetje dat het nep is...
Maar dit is volgens mij serieus echt wat die vent doet.

Hoe zou je het vinden als een van je lieveling synthesizers er in stopt.
Tenslotte blend hij alles met zijn machine van blendtec.
Nou dan kan een synthesizers er ook nog wel er bij...

Als dat gebeurd vind je het wel zonde...
Om op deze manier aandacht te krijgen vindt ik raar.

Om andere producten deze manier weg zetten als of niks waard zijn vindt ik beetje ver gaan of het nou nep is of niet.
En als je dit soort dingen doet heb geen emoties voor dingen die hij in zijn blender stop...
En dat mijn mening over dit soort filmpjes.

Sebastian

Laatst gewijzigd:
Maar dit is volgens mij serieus echt wat die vent doet.

Hoe zou je het vinden als een van je lieveling synthesizers er in stopt.
Tenslotte blend hij alles met zijn machine van blendtec.
Nou dan kan een synthesizers er ook nog wel er bij...

Als dat gebeurd vind je het wel zonde...
Om op deze manier aandacht te krijgen vindt ik raar.

Om andere producten deze manier weg zetten als of niks waard zijn vindt ik beetje ver gaan of het nou nep is of niet.
En als je dit soort dingen doet heb geen emoties voor dingen die hij in zijn blender stop...
En dat mijn mening over dit soort filmpjes.

Sebastian

Ik kan je standpunt zeker begrijpen maar ik wil em eerst wel eens een synth in die blender zien proppen. :D

Iemand enig idee of er ook een S(ample) versie van die iElectribe op de planning staat? Of een vergelijkbare app? Als ik m'n eigen samples kan gebruiken ga ik serieus overwegen zo'n iPad te kopen...

Ik weet het niet zeker maar volgens mij heeft zon iPAD niet eens USB, alleen maar uitgangen en geen ingangen? Ik zou niet weten hoe je je eigen samples in die iPad moet krijgen dan.

Vind je dat gewoon? :P Ik vind dus dat Apple daar de plank mis geslagen heeft, ach ja, die opties zullen we wel weer zien met de iPad2 zodat iedereen zn portomonee weer kan trekken.

bla bla bla

...En dat mijn mening over dit soort filmpjes.

Sebastian

Sjongejonge, dat jij zo over een youtube-filmpje kan struikelen zeg. Het is maar een iPad. Als het nou een of ander zeldzaam app. was kon ik je standpunt nog wel begrijpen, of waarneer je boos zou zijn omdat het werk van de kindjes in Taiwan (die maken zo'n ipad namelijk) voor niks zou zijn geweest. Maar jij hebt het over dat zij hiermee Apple ten schande zouden zetten en dat ze hiermee ook aangegeven dat Apple producten niks waard zouden zijn?! Ben jij soms paranoia en heb je aandelen in Apple ofzo :? Voor mij is het gewoon grappig, ik krijg nu bijna zin om mijn iMac in een Blender te stoppen, helaas past die niet.

Back