Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
synth is niet stuk(dx-7 is niet kapot te krijgen)

....wel goede kabels?.....en ligt het niet misschien aan je geluidsinstelling op je computer?? ....ik bedoel...moet je niet ergens ff aangeven dat je computer nu dat ehm audioplus ding gebruikt?...ook voor je uitgang?....misschien poept je computer nu muziek uit over je onboard ipv dat ding?
dikke lol 

....past wel goed bij de rest van je gear
....kan hem wel droppen bij Kick music 
dat zegt niets, nieuwe dingen gaan ook kapot, soms al voordat je het gekocht hebt....Interface is niet stuk(is gister nieuw gekocht)
Trouwens Tyros werk je bij Kick music?.....ik loop daar wel eens binnen maar ze hebben nooit wat ik zoek
Kreeg laatst de opmerking van de baas (?) : Nee dan kun je beter op zoek naar een professionele muziekwinkeldikke lol
Volgens mij pleurde je toen net een of ander snaar instrument omver
ik heb nog wel een 8 kanaals Phonic Mixertje voor je....past wel goed bij de rest van je gear
....kan hem wel droppen bij Kick music
![]()

oh jawel
ik zou proberen alles uit te sluiten....dus als je keyboard geen L + R uitgang heeft maar alleen een stereo plug dan een kabel van stereo naar tulp....
oh je hebt al een kabel gevonden....wel goede kabels?.....en ligt het niet misschien aan je geluidsinstelling op je computer?? ....ik bedoel...moet je niet ergens ff aangeven dat je computer nu dat ehm audioplus ding gebruikt?...ook voor je uitgang?....misschien poept je computer nu muziek uit over je onboard ipv dat ding?
ik sluit altijd alles uit...dan kom je vanzelf tot het punt waar het probleem ligt.....
Via mijn onboard gaat nu niets want daar zitten geen stekkers in.
Heb de stereo op de line out aangesloten(En die geeft perfect geluid) en de DX op de Line In en die geeft heel zacht geluid weer.

Hij zegt dat de*realtek* niet is aangesloten.. en bij afspeelapparatuur staat de Midiplus, en bij opname apparatuur ook, dus dat is het probleem niet denk ik..
en hoe hard staat het volume bij je instellingen voor opname?... je lineIN...etc. ??