Geen geluid uit audio interface!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ja, asio4all, maar daar kan ik niet mijn signaal instellen van de synth.

Als de synth vol uit staat, en mijn stereo ook hoor ik ongeveer 20-30 db van de synth...

synth kapot? interface kapot? (gewoon even een andere synth naar je muziekhok slepen en even proberen)

Interface is niet stuk(is gister nieuw gekocht)
synth is niet stuk(dx-7 is niet kapot te krijgen)

synth is niet stuk(dx-7 is niet kapot te krijgen)

oh jawel :D

ik zou proberen alles uit te sluiten....dus als je keyboard geen L + R uitgang heeft maar alleen een stereo plug dan een kabel van stereo naar tulp....

oh je hebt al een kabel gevonden :P ....wel goede kabels?.....en ligt het niet misschien aan je geluidsinstelling op je computer?? ....ik bedoel...moet je niet ergens ff aangeven dat je computer nu dat ehm audioplus ding gebruikt?...ook voor je uitgang?....misschien poept je computer nu muziek uit over je onboard ipv dat ding?

ik sluit altijd alles uit...dan kom je vanzelf tot het punt waar het probleem ligt.....

Laatst gewijzigd:
Trouwens Tyros werk je bij Kick music?.....ik loop daar wel eens binnen maar ze hebben nooit wat ik zoek :P
Kreeg laatst de opmerking van de baas (?) : Nee dan kun je beter op zoek naar een professionele muziekwinkel :D dikke lol :D
Volgens mij pleurde je toen net een of ander snaar instrument omver :D

ik heb nog wel een 8 kanaals Phonic Mixertje voor je :D ....past wel goed bij de rest van je gear ;) ....kan hem wel droppen bij Kick music ;)

yep....

Trouwens Tyros werk je bij Kick music?.....ik loop daar wel eens binnen maar ze hebben nooit wat ik zoek :P
Kreeg laatst de opmerking van de baas (?) : Nee dan kun je beter op zoek naar een professionele muziekwinkel :D dikke lol :D
Volgens mij pleurde je toen net een of ander snaar instrument omver :D

ik heb nog wel een 8 kanaals Phonic Mixertje voor je :D ....past wel goed bij de rest van je gear ;) ....kan hem wel droppen bij Kick music ;)

Ik werk bij Kick.

Ja die opmerking is waarschijnlijk van mijn baas ja.
Die vent is echt zo gek als een deur :D

oh jawel :D

ik zou proberen alles uit te sluiten....dus als je keyboard geen L + R uitgang heeft maar alleen een stereo plug dan een kabel van stereo naar tulp....

oh je hebt al een kabel gevonden :P ....wel goede kabels?.....en ligt het niet misschien aan je geluidsinstelling op je computer?? ....ik bedoel...moet je niet ergens ff aangeven dat je computer nu dat ehm audioplus ding gebruikt?...ook voor je uitgang?....misschien poept je computer nu muziek uit over je onboard ipv dat ding?

ik sluit altijd alles uit...dan kom je vanzelf tot het punt waar het probleem ligt.....

Via mijn onboard gaat nu niets want daar zitten geen stekkers in.

Heb de stereo op de line out aangesloten(En die geeft perfect geluid) en de DX op de Line In en die geeft heel zacht geluid weer.

en staat in je computer bij je soundcard instellingen nu wel je Midiplus als geluidskaart? En hoe hard staat het volume van je Line-IN dan op je geluidskaart? (die stel je denk ik in via je normale geluid instellingen)

Als je die geluidskaart erin prikt zegt je computer. hey een geluidskaart. Heb je al gewoon onder je geluidskaartinstellingen gekeken uberhaupt?

Via mijn onboard gaat nu niets want daar zitten geen stekkers in.

Heb de stereo op de line out aangesloten(En die geeft perfect geluid) en de DX op de Line In en die geeft heel zacht geluid weer.

Er hoeven geen stekkers in je onboard te zitten om hem toch daarop te laten spelen hoor.. Check even in je configuratiescherm bij geluidsdevices of je wel de juiste afspeel en opneem apparaten hebt geselecteerd, en geen "Realtek" of zoiets.

Verder moet je je synth gewoon achterop met die tulp steppers op de IN aansluiten, en je stereotoren met tulp stekkers op de OUT van de interface.

Dan moet het gewoon werken.

dat zeg ik :D

Hij zegt dat de*realtek* niet is aangesloten.. en bij afspeelapparatuur staat de Midiplus, en bij opname apparatuur ook, dus dat is het probleem niet denk ik..

Handleiding al gelezen?

Hij zegt dat de*realtek* niet is aangesloten.. en bij afspeelapparatuur staat de Midiplus, en bij opname apparatuur ook, dus dat is het probleem niet denk ik..

en hoe hard staat het volume bij je instellingen voor opname?... je lineIN...etc. ??

en hoe hard staat het volume bij je instellingen voor opname?... je lineIN...etc. ??

Die staat vol uit!

ok het uitsluitsel principe.

je synth direct op je stereo geeft goed geluid. Dus niet je synth.
je computer naar stereo geeft over je nieuwe geluidskaart goed geluid. dus niet je computer en uitgang geluidskaart midiplus

of je kabels zijn brak. of je line-in van je nieuwe geluidskaart is brak.

dus kabels controleren. Doen die het allemaal. En doet je synth het clean op je stereo ook goed en hard. Dan is denk ik het probleem...je nieuwe geluidskaart :D

Het is inderdaad erg knap.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back