Aansluitprobleem??

sphere

Remember me????
domme vragen zijn er om gesteld te worden dus bij deze dan :D

Ik heb een Juno 2 welke ik heb aangesloten op mijn steinberg midex 8 interface.
Nu heb ik ook een PG 300 erbij maar ik weet niet hoe ik deze nu moet aansluiten.

Normaal gesproken sluit je de out van de programmer aan op de in van de juno.
Dit kan helaas niet omdat de in van de juno al is aangesloten op de out van de midex.

Is er misschien iemand die enig idee heeft hoe ik de pg 300 aan moet sluiten zodat ik deze kan gebruiken in mijn setup??

De juno 2 en de pg 300 hebben beide een midi thru.

Is er iemand die mij uit de brand kan helpen????:halleluja

Ik hoor het graag

:doei:

programmer op midi in 1 van je patchbay, midi out 1 naar je synth (van dioe programmer) en dat zo routen. kun je de midi out dus op die patchbay zetten. moet je dus de programmer naar je synth toe routen. als dat gaat tenminste. weet niet wat je patchbay allemaal kan...

di volg ik ff niet sorry

kan je niet gebruik maken van de thru die op de programmer en de juno zit????

Origineel geplaatst door Slipperman
programmer op midi in 1 van je patchbay, midi out 1 naar je synth (van dioe programmer) en dat zo routen. kun je de midi out dus op die patchbay zetten. moet je dus de programmer naar je synth toe routen. als dat gaat tenminste. weet niet wat je patchbay allemaal kan...

kan je op baisis van jouw setup voorbeeld de juno bespelen vanaf je masterkeyboard en dan toch de programmer gebruiken????

ja. ik weet niet precies wat je speeltje allemaal kan maar hier kan ik dus diverse ingangen naar een uitgang toe routen. dus zowel de 1 (programmer) als de 2 (master) naar de 1 (juno). werkt perfect... maar weet niet of de jouwe dat kan. mijn MX8 wel maar das een echte patchbay. ik weet niet of midi interfaces dat ook kunnen. die van midiman d8 ik niet maar steinberg weet ik eigenlijk niet...

Back