Cikira ..

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Tja, als er geen duidelijke info beschikbaar is, dan gaan we toch met zijn allen speculeren, toch?

RESPECT

Origineel geplaatst door DJ41
Bij deze een prijsvraag! Als jullie raden wat Sycorax NIET in zijn studio heeft, dan win je een prijs! ;)

het viel me op dat ze eigenlijk bijna geen ensoniq materiaal heeft. De SD1 mis ik eigenlijk en de ASR 10 volgens mij ook... Fizmo ook leuke. weer eens ander kleurtje ook. of mirage heeft ze ook niet :S

en dan idd echte analoge bakken , prophet 10 of 5 ofzow, poly moog heeft ze niet. zelfs niet een edp waspje :D of een cs60 ofzow. of nog ouder, RMI electra 300, of een mellotron. of maybe een hammond B3... zie ze iig niet staan. en DX7 was me ook nog niet opgevallen... Fairlight en Synclavier zijn ook niet vertegenwoordigd of emulator 1, 2 of 3... SP1200 zie ik ook niet ertussen om over simmons SDS5 nog maar te zwijgen... Een Yamaha CP70 piano bezit ze niet en ook geen fender rhodes. En een leuk modulair gevalletje als een Arp 2500 of arp 2600 heb ik ook nog niet kunnen ontdekken :confused: kortom een hele hoop en eigenlijk allemaal top synths...

Wat me opviel aan die foto's op haar site is dat voor zover ik kon zien niet één synth met midi-kabels is aangesloten! Dus als dit foto's van haar studio zijn, hoe wil ze dan in hemelsnaam alles aansturen???

Darkmoon..

Darkmoon..

Ze is toch in muzikale zin ook bekend als project "Redmoon"... en is meen ik verantwoordelijk voor een aardige berg film- en reclame-muziek.

Maar goed.. een beetje mysterieus zal ze altijd wel blijven..

Die foto van bamse is trouwens eentje met de enige zwarte minimoog voyager (serienummer 4 geloof ik).. die ze persoonlijk uit handen van Bob Moog heeft mogen ontvangen.

Niet alleen een dikke studio, ze heeft ook een stuk sequence software geschreven waar je u tegen kan zeggen.
Dat zien de mensen meestal niet! (of ze weten het niet, dat kan natuurlijk ook)

Wie kent de muziek van haar?

(ps, ze zoekt nog shroommates. Ik denk wel dat ik weet waar DAT over gaat. ;))

:kimono:

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door Mk II

overigens: met dit soort threads & commentatren vin ik het niet zo vreemd dat vrouwen over het algemeen wel uitkijken om in onze scene betrokken te raken. Zelden zulk onversneden seksisme gezien... grow up gentlemen !

sprak de man met in zijn avatar de tekst "fris gewassen lid" - tja; da's pas lekker uitnodigend voor vrouwen....

maar... zeg nou zelf..
als jij er zelf zo uitzag... dan zou je ook synths gaan verzamelen, sequencing software ontwikkelen, etc..
je moet weten wanneer je met het een moet stoppen en met het andere beginnen *D

anyway.. .gun deze vrouw haar pleziertjes... zij heeft net zoveel recht op het hebben staan van die dingen als iemand anders...
maja het is wel jammer dat veel apparaten nauwelijks gebruikt zouden worden, maar dat is vanaf hier niet in te schatten..

kan aleen zeggen... 1 of enkele apparaatjes die daar staan heb ik ook :) dus heeft ze allicht smaak :P

goed het is zondagavond, ik ga langzaamaan eens proberen wat zinniger dingen te bedenken om te typen ...

nou, nou "verschrikkelijk lelijk" vind ik dr nu ook weer niet... maar om nou te zeggen dat ik dr geweldig vind, nee. ik hou trouwens sowieso niet van vrouwen met kinky pakjes (zie foto van bambam)...
of paaldanseressen...

...of mensen met ongezond veel synths (jaloeeers... 8o) )

en ik kan me toch echt niet voorstellen dat ze dat allemaal nodig heeft...
de helft van het geld dat ze daarin heeft gestoken had ze wel beter kunnen besteden, aan hongerige mensen in somalie, of scholen in bangladesh, of mij :D

Ik vind dit eigenlijk wel humor, volgens mij is iedereen gewoon stinkend jaloers is omdat het een vrouw is die dit allemaal heeft (of zou kunnen hebben) ;)
Achja, ik zou ook best wel een hoop van die stuff willen hebben :)

Hier kunnen veel mensen alleen van dromen.
Wie zou er nou zo een studio willen?
Mijn vraag is ook: als je al die toestellen hebt, kan je dan het maximale uit een
toestel halen? Ik denk van niet, je zou al heeeeeeeel veel tijd nodig hebben om
eerst en vooral eens al die handleidingen te lezen. Daarna versta je soms het toestel
nog niet. Ik vindt dat je beter een studio zet, waar je de meeste toestellen kunt gebruiken.
Dit is TE

greetzzzz

djoene

JA! Je mag alleen een stuk apparatuur/synth hebben als je die 100 % beheerst.. anders komt de synth politie het in beslag nemen.

Maar on topic ,v oor mij net te druk en chaotisch. Maar 't valt me op dat de snoeren goed weg geborgen zijn. Dat is een kunst apart, die ik niet beheers.:biertje:

Hoe vaak komt dat lelijke mokkel nou nog voorbij op ons mooi forum ?

Uit de opstelling van al die spullen blijkt wel dat ze er waarschijnlijk niet veel mee doet. Totaal onwerkbaar opgesteld. Als ze een scheet laat valt er een synth van zijn stand.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back