Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Mk II
grow up gentlemen !

Origineel geplaatst door DJ41
Bij deze een prijsvraag! Als jullie raden wat Sycorax NIET in zijn studio heeft, dan win je een prijs!![]()
of een cs60 ofzow. of nog ouder, RMI electra 300, of een mellotron. of maybe een hammond B3... zie ze iig niet staan. en DX7 was me ook nog niet opgevallen... Fairlight en Synclavier zijn ook niet vertegenwoordigd of emulator 1, 2 of 3... SP1200 zie ik ook niet ertussen om over simmons SDS5 nog maar te zwijgen... Een Yamaha CP70 piano bezit ze niet en ook geen fender rhodes. En een leuk modulair gevalletje als een Arp 2500 of arp 2600 heb ik ook nog niet kunnen ontdekken :confused: kortom een hele hoop en eigenlijk allemaal top synths...Origineel geplaatst door thegreatmuffin
Wat een synthschat hè, deze dame in haar avondjurk![]()
)
Origineel geplaatst door Mk II
overigens: met dit soort threads & commentatren vin ik het niet zo vreemd dat vrouwen over het algemeen wel uitkijken om in onze scene betrokken te raken. Zelden zulk onversneden seksisme gezien... grow up gentlemen !
dus heeft ze allicht smaak 
)
maar dat is maar relatief, ik ben ook lelijk vind ik