Tyros tries it all!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Veganistisch? :D

Superduidelijk voorbeeld: Felix Da Housecat - Madame Hollywood

Een stem, en korte nootjes eronder. Beide nogal takkerig. En wat hoor je daar dan onder? woooooeeee-wuuuu-woooooeeee. Een geluidje om het op te vullen, alles wat met elkaar te verbindenen harmonieën te creëren.

Probeer dat nu eens met je knockin' on heaven's door. Probeer eens een nummer dat je opgenomen hebt te verbeteren in een tweede versie.

Zeg Tyros, luister je ook weleens naar muziek? Zo ja, luister je dan ook weleens naar hoe het nummer is opgebouwd, welke geluiden er zijn, hoe de diverse partijen zijn gecomponeerd?

Je lijkt nu wel zo'n idols kandidaat die zichzelf nog nooit heeft teruggehoord op een bandje ofzo.
Met alle hulp en kritiek, moet het je nu toch wel een klein beetje mogelijk zijn om een goede opname te maken? Zelfs met de meest kazige geluiden zou je nog een gave track moeten kunnen maken. Denk maar eens aan de mario tune van de Nintendo...

mag ik uit deze thread concluderen dat het synthforum gebruikt mag worden als kladblok? :mega:

Heb eens wat geprobeerd, Ik kreeg net een paar goede tips van Nicolaas 2000
Eens kijken of ik het snap ;)

Attachments

• Knocking On Heavens Door.mp3
    2,8 MB · Bekeken: 99
NEE!

Oké, je deed het, maar het was niet de bedoeling denk ik als ik de tips van Nicolaas2000 lees. Je kan spelen, maar zwakke geluiden. Met pad erbij maakt het dat nog erger.

Ik pak met de Pizzicato juist een korte sequence...
Met de strings pak ik de melodie!

ow jaa maar dat ken ik ;)

kritiek is uit den boze dat weet je toch :biertje:

Negatieve commentaar kan ook beleefd gegeven worden. Dan is de kans véééél groter dat je geen wapenstok in je nek krijgt en je posts gewoon blijven staan.

jaja. streep eronder?
deze treat is niet voor de zwakkere broeders onder ons, dan kun je wel een krasje oplopen als je meteen vol in the pogo stort.
verder wel vermakelijk zolang je niet hoopt dat ( alle ??) goede tips ook echt aankomen, je het gewoon op je af laat komen en niet hoopt op invloed in het creative proces van "the big t"
kortom lay back, relax and enjoy. don't disturb the natural flow !

verder inderdaad geweldig alle associaties die de muziek oproept. mis alleen elvis nog .
( i'm all cheesed up, ahhaha >>)

zoals gezegd , don't intervene with the creative proces. ( wel lief aanbod toch, dat van die live ?)
verder alles wat ik zeg met een korreltje zout nemen, zeker in deze hitte, en zowiezo in deze treat, op dit forum, in het algemeen, ( sunny, tip 2001 )

Bericht door een moderator:
Provocatieve en kinderachtige reacties verwijderd. Iedereen heeft netjes uitleg gehad over de situatie maar dit was blijkbaar toch niet voldoende om geen kinderpolitie meer te hoeven spelen!

Bericht door een moderator:
Provocatieve en kinderachtige reacties verwijderd. Iedereen heeft netjes uitleg gehad over de situatie maar dit was blijkbaar toch niet voldoende om geen kinderpolitie meer te hoeven spelen!

wat was dan die uitleg?
ik heb iets gemist geloof ik..

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back