Tyros tries it all!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Die is je via prive bericht toegestuurd en dus bedoeld voor de ontvanger, niet voor het hele forum. Vandaar de term "prive bericht".

maar ik snap dan nog niet waarom andere threads met meer nuttige inhoud gesloten worden en deze alsmaar doorgaat? :?

m.a.w men mag niemand ervan verwittigen dat n.a.v dit topic mensen op hun vingers worden getikt, en als wordt gevraagd waarom, dan mag er geen uitleg over worden gegeven.

Pure sensuur, en zonde van je tijd!

maar ik snap dan nog niet waarom andere threads met meer nuttige inhoud gesloten worden en deze alsmaar doorgaat? :?

Wil je liever dat dit soort discussies zich verspreiden over het hele forum? Of is een concentratie in één topic beter?

De term "Don't feed the troll" is hier heel erg van toepassing. Soms is de minst slechte optie het beste wat je kunt bereiken. :)

Wil je liever dat dit soort discussies zich verspreiden over het hele forum? Of is een concentratie in één topic beter?

De term "Don't feed the troll" is hier heel erg van toepassing. Soms is de minst slechte optie het beste wat je kunt bereiken. :)

als er geen antwoord gegeven wordt...

edit :

nee nevermind, het is al goed ...

bass , je draagt zelf eraan bij..
laaat de boel nou eens de boel,
ga naar een treat die je wel de moeite vind
zoiets

het begint langzamerhand het topic te worden van : he ik heb ook een beperking,
is het nou zoo lastig om het gewoon te laten voor wat het is ??
klaarblijkelijk voor menigeen wel.
vandaar mijn verzoek aan topicstarter om de titel van deze treat te veranderen in"
laat zien hoe ver je bent
:biertje:cheese

Laatst gewijzigd:
bass , je draagt zelf eraan bij..
laaat de boel nou eens de boel,
ga naar een treat die je wel de moeite vind
zoiets

het begint langzamerhand het topic te worden van : he ik heb ook een beperking,
is het nou zoo lastig om het gewoon te laten voor wat het is ??
klaarblijkelijk voor menigeen wel.
vandaar mijn verzoek aan topicstarter om de titel van deze treat te veranderen in"
laat zien hoe ver je bent
:biertje:cheese

En hiermee zeg je dus dat je het topic echt enorm de moeite waard vindt?
Het is pure ramptoeristme, ook van jou!

En hiermee zeg je dus dat je het topic echt enorm de moeite waard vindt?

daar gaat het nu juist niet om

( maar , ik vind het wel leuk )

Het is pure ramptoeristme, ook van jou!

dat zou kunnen , maar ik heb niet het gevoel dat ik me zo gedraag.
gewoon een beetje respectvol omgaan met elkaar en elkaars wensen en vermogens.
that's all

Bradesticals:

de kut/lul ratio is momenteel 1:34, ofterwijl 12 K...aas #s op 410 posts...
64 unieke deelnemers... 781 views/dag... 21,5 posts/dag (zit in de lift dus)...

:mega:

Brad, zorg ff dat de mixer weer klaar is, zorg dat je meerdere synths via midi aansluit op je PC...
gebruik een sequencing pakket en mix eens geluiden goed uit, beetje links, beetje rechts,
bassy sounds in het midden, kick (nee niet die winkel) ook in het midden... en leg eens wat effecten
over sommige kanalen... dan komt het ongeveer goed... iig beter...

komop folks......

dit is BRADLEY zn topic...
hier kan Bradley zn (korte) tracks/probeersels, vragen, progressie en van zich afbijtberichten posten...

de laatste weken is het juist Bradley die gigantische vooruitgang heeft geboekt..
maar heb ik ook geconstateerd dat een aantal van jullie een paar treden op de evolutieladder zijn gedaald...

zelf heb ik het idee dat Bradley teveel hooi op zn vork neemt en daardoor enigzins het doel voorbij schiet of uit het oog verliest...

een oplossing hiervoor is bijvoorbeeld met een prioriteitenlijstje werken, zijn vragen in hapklare brokken beantwoorden en/of duidelijke uitdagingen aan te reiken... :okdan:

je kan in ieder geval niet zeggen dat het hem aan inzet ontbreekt :)

@Bradley: hoe staat het met je stappenplan, zit er progressie in?

Zozo. :stupid:dubbel:
Sorry hoor, maar dat demootje was gewoon waardeloos en dit heeft nog stijl, maar ja:?

Drie keer raden waarom ik erbij heb geschreven dat het een *ahum* geweldige *ahum* demo was. Sarcasme noemt men dat. Ik weet best dat hij slecht was. Maar goed, ik weet dat het lastig te begrijpen was (Ja, dat was ook sarcasme ja). Verder zeg ik gewoon dat ik geen element van LIO erin herken, zeker niet omdat ik geen 8-bit sounds gebruik.

ik pleit er bij deze dan voor dat elk lid zijn eigen topic opent...

je schrijft het "leo" trouwens, niet "lio "

zijn vragen in hapklare brokken beantwoorden en/of duidelijke uitdagingen aan te reiken...

Zoals een derde spoor onder zijn G'n'R demootje te zetten? Straks kan ik naar het resultaat luisteren, ik ben benieuwd wat het geworden is.

Luister dat liedje...
ik ken dat liedje al sinds het uit kwam maar ik kan er echt geen SID sounds in ontdekken...

attachment.php

Attachments

• BRAD_CAMPAGNE.gif
    BRAD_CAMPAGNE.gif
    71,1 KB · Bekeken: 107
de een z'n pret , is de ander z'n dead ?
of de een z'n pret is de ander z'n dad ?
begrijp hem niet helemaal, maar het is genoeg, oke

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back