Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
maar ik snap dan nog niet waarom andere threads met meer nuttige inhoud gesloten worden en deze alsmaar doorgaat?![]()

Wil je liever dat dit soort discussies zich verspreiden over het hele forum? Of is een concentratie in één topic beter?
De term "Don't feed the troll" is hier heel erg van toepassing. Soms is de minst slechte optie het beste wat je kunt bereiken.![]()
cheesebass , je draagt zelf eraan bij..
laaat de boel nou eens de boel,
ga naar een treat die je wel de moeite vind
zoiets
het begint langzamerhand het topic te worden van : he ik heb ook een beperking,
is het nou zoo lastig om het gewoon te laten voor wat het is ??
klaarblijkelijk voor menigeen wel.
vandaar mijn verzoek aan topicstarter om de titel van deze treat te veranderen in"
laat zien hoe ver je bent
cheese
En hiermee zeg je dus dat je het topic echt enorm de moeite waard vindt?
Het is pure ramptoeristme, ook van jou!

Zozo.
Sorry hoor, maar dat demootje was gewoon waardeloos en dit heeft nog stijl, maar ja![]()
en dat dan niemand bij elkaar in de thread mag postenik pleit er bij deze dan voor dat elk lid zijn eigen topic opent...

zijn vragen in hapklare brokken beantwoorden en/of duidelijke uitdagingen aan te reiken...
Luister dat liedje...wat heeft Lio met 8 bit sounds te maken?
ik ken dat liedje al sinds het uit kwam maar ik kan er echt geen SID sounds in ontdekken...Luister dat liedje...
Waar heb je dat plaatje nou weer vandaan?de een z'n pret , is de ander z'n dead ?
of de een z'n pret is de ander z'n dad ?
begrijp hem niet helemaal, maar het is genoeg, oke