Tyros tries it all!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ik zal dan toch aan de slag moeten met SoftwareSynths(Heb zelfs alleen maar oude synths).

Dus voorlopig komen er geen nieuwe tracks, Kan eventueel wel weer iets online gooien wat ik met de M3 heb gemaakt, maar of julie daar zo blij van worden weet ik niet:D'

Is een reactie op RD!

Ik ben gewoon erg benieuwd naar een wat meer uitgewerkt nummer van Brad.

Gogogo King Brad.

Maar hopelijk nu wel eens een keertje met een programma waarin je muziek kan programmeren... en als je dan ook wat echte synthgeluiden gebruikt, en GEEN KeYbOaRd.....TJONGE! wat zul je dan een positieve reacties krijgen zeg!!! Zelfs van de haatbaarden in deze draad:)

;)

Ik sta vooraan in de rij met een vlaggetje! :D
Maar dan mot ut wel rocken Brady Bunch!
Eingenlijk zouden we ala het midden oosten alvast van die posters op stokjes moeten maken, voor wanneer de grote dag aanbreekt.
Ik vraag me trouwens altijd af als ik het journaal zie waar men die posters toch vandaan haalt; niets te vreten behalve zand, maar wel mooie afgelikte posters hebben van hun leiders.

6trak of een andere fotoshopexpert zal hier heus wel een fototjes van brad op kunnen plakken om te kijken hoe het eruit komt te zien; zon angry mob met allemaal borden van bradley omhoog :)

Ik heb een nummertje op de M3 gemaakt die iedereen denk ik wel kent!.
Heb zelf in het Intro de baspartij gespeeld dus dat maakt het sowieso al wat minder kazig:)

Attachments

• Jet.mp3
    4,4 MB · Bekeken: 104
Vind je echt?, Ik vind het niet echt kazig maar je hoort nog wel dat het een Synth is en geen echte band(heb dat wel geprobeerd te benaderen met die Bas in het intro en de blazers )

kijk, en het kazige begint op 0.30 sec...

daar komt de beat erbij die vroeger ook in mn opa;s opwindklok zat.
gewoon fout...maar het begin klinkt lekkah, zonder kaas.

Vind je echt?, Ik vind het niet echt kazig maar je hoort nog wel dat het een Synth is en geen echte band(heb dat wel geprobeerd te benaderen met die Bas in het intro en de blazers )
Vind ik echt ja. En met die beat is ook niks mis.

Hoezo moet het minder kazig? Van mij mag er juist nog wel een plakje kaas bij (maar dan wel het liefst kaas met een karakter (bv.van die lekkere Egyptische stinkvoeten brokkelkaas) en niet van die Nederlandse plakken geel zonder smaak).

kijk, en het kazige begint op 0.30 sec...

daar komt de beat erbij die vroeger ook in mn opa;s opwindklok zat.
gewoon fout...maar het begin klinkt lekkah, zonder kaas.
ben wel benieuwd naar jou klierlijst.
de kritiek is niet mals, opwindend zelfs,
doet me denken aan ....tenenkaas !

Ja, dat klinkt behoorlijk minder kazig.:):)

Hierbij een voorbeeld van een stukkie muziek met veel reverb en delay. tis maar wat je mooi vind hoor. Maar nu hoor je ook het verschil tussen echte kaas zoals je oude nummers, meer normaal klinkende geluiden zoals je net poste en synthesizer met veel reverb en delay.
BTW muziek hoeft niet perse de werkelijkheid na te doen hoor;)

Voorbeeld

Ik vind het wel lekker klinken moet ik zeggen:D

En ik probeer de muziek zo identiek mogelijk na te spelen, maar ik geef er wel mijn eigen draai aan(andere toonsoort, net iets andere noot daar etc etc).

De accoorden kloppen niet omdat ik ALTIJD Transpose. niet zo zeer tot de originele toonsoort maar een andere toonsoort, om er een eigen draai aan te geven.
Wacht even: je speelt altijd alles in C-majeur/a-mineur in?!

En ik maar denken dat je kon spelen ;)

Wacht even: je speelt altijd alles in C-majeur/a-mineur in?!

En ik maar denken dat je kon spelen ;)

Ik speel meestal in C ja.
Ik kan wel spelen, dat weet ik van mezelf, maar ik ben eigenlijk een beetje te lui om in de originele toonsoort uit te vogelen hoe het zit.

Maar dat komt nog wel...
Ze willen op mijn werk ook dat ik noten ga leren lezen, maar dat vind ik 3 x niks!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back