Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
BeterHet begin liet me even denken aan de macarena, maar daarna werd het al een stuk beter.

Gheheheh!!,.. die is echt goed! 

Beter![]()
Gheheheh!!,.. die is echt goed!
De Macarena werd een wereldwijde zomerhit en kwam in vele landen op de eerste plaats van de hitlijsten. De single stond 14 weken op nummer 1 op de Amerikaanse Billboard Hot 100-lijst en werd op zo'n beetje elk evenement gedraaid. Het nummer brak een record door 60 weken in de Hot 100-lijst te blijven staan.
Zo blijkt maar weer dat "beter" een relatief begrip is!!!
En Bradney,.. je hebt toch een pc? waarom daar niet een controller met pads aan hangen?
Kan ook, maar ik wil graag audio opnemen he, weet niet hoe ik dat dan voor elkaar moet krijgen, word dan flink lussen!
Of het moet met USB audio werken!
jij bent echt overbeterlijk,.
),.. zoals cockos reaper,. want da kost niks in eerste instantie
)MPC's hebben hun langste tijd gehad met de (op)komst van de Microsampler
MPC's hebben hun langste tijd gehad met de (op)komst van de Microsampler. Kan hetzelfde als de MPC's maar dan veel meer: 36 samples in een keer te gebruiken, chromatisch bespelen, KP3-effecten enz.
Zelf heb ik daarbij ook een EMX (waanzinnig mooi ook) en kan ik eventueel de uitkomst samplen met de Microsampler enzo. Bij Kick zijn ze wel erg duur trouwens. Wel een erg complex apparaatje waar je een paar dagen in moet steken om hem te doorgronden.
Kan ook, maar ik wil graag audio opnemen he, weet niet hoe ik dat dan voor elkaar moet krijgen, word dan flink lussen!
Of het moet met USB audio werken!
Dan zou ik nog maar 's goed naar de filmpjes van forumlid Harlem Nights kijken:
YouTube- LinnDrum Essential 80s Beats part 3 (Korg Electribe)

Iemand nog trek in een stukje kaas? ik heb nog wel wat liggen...