Tyros tries it all!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
sja met dit soort muziek schrik je wel klanten af natuurlijk :peukie:

Nu even ter vergelijking iets wat ik THUIS maak!.

Heb nu de DX-27s even uit de kast getrokken en heb een 8 bit/90`s house versie van een nummertje gemaakt!, nummertje is niet heel erg bijzonder...

Vind het refrein wel catchy!

Mijn oren! =( Ik snak naar vuvuzelas!

En wat bedoel je daarmee 6?

I grew up in the 90`s.. to bad i cant remember a thing about it.

Iemand nog een normale request voor een song?.. dus niet zo`n pablodemode achtige request:P

nou ja de jaren 90 waren erg welvarend (in vergelijk met de 70's), vandaar dus...

als je toen als kind een gat in je broek bij de knie had dan werd ie niet weggeflikkerd, nee, er werd een ding voor gestikt...
zakken met chips, snoep en flessen cola dat kreeg je ook al niet in de 70's... slechts 1 (soms 2) biscuitjes bij de thee...
en wilde je als kind de TV inschakelen dan moest je dat eerst vragen aan je ouders (die ging ook meestal alleen maar in de avond aan want er was geen ruk op die 6 zenders die je via de antenne kon ontvangen overdag)...

maar goed...

Laatst gewijzigd:
Aha!

Synths staan inmiddels op MP

:okdan:

attachment.php

Attachments

• bradley_en_vandijk.jpg
    bradley_en_vandijk.jpg
    100 KB · Bekeken: 86
He Godver 6 :D

Dat is trouwens best een oude foto van m`n kop(2008 dacht ik)

Zo.... ik heb eens wat lopen kloten met wat software op mijn werk, reason 4.0 FTW :)

Heb een leuke track gemaakt, al zeg ik het zelf, heb op mijn werk met de DX-7 wat lopen pielen als masterkeyboardje, en heb er een drumtrack van een Casio keyboardje over heen gegooid.

en nog wat kleine dingetjes met de casio.

Heb wat met opname instellingen lopen klooien, en volgens mij heb ik het nu te pakken!
nice, Brad !

Je gaat verdomme echt de goede richting uit.
Niet meer loslaten nu. Focussen !

Speel deze maar effe na:

Faal!

Ik heb een korte track gemaakt.

Hij is bijna helemaal leeg.
Geen bas, geen drums, geen gesequencde lijntjes, geen pads...

Dus het is aan julie om er verder iets mee te doen!

Attachments

• Little Dance Track For The Members Of Synthforum .mp3
    5,3 MB · Bekeken: 110
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back