Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nu even ter vergelijking iets wat ik THUIS maak!.
Heb nu de DX-27s even uit de kast getrokken en heb een 8 bit/90`s house versie van een nummertje gemaakt!, nummertje is niet heel erg bijzonder...
Vind het refrein wel catchy!
Ik snak naar vuvuzelas!toen was je nog 10 jaar of jonger dus?heey pa, die Kn-6000 is wel gaaf, is alleen 8000gulden, mag ik die pleaaaaaaaase??? en dat ik hem dan krijg, bijwijze van.
Zonder twijfel is dit het beste dat ik hier van je heb mogen beluisteren. Dit is leuk en biedt potentieel.Heb een leuke track gemaakt, al zeg ik het zelf, heb op mijn werk met de DX-7 wat lopen pielen als masterkeyboardje, en heb er een drumtrack van een Casio keyboardje over heen gegooid.

nice, Brad !Zo.... ik heb eens wat lopen kloten met wat software op mijn werk, reason 4.0 FTW
Heb een leuke track gemaakt, al zeg ik het zelf, heb op mijn werk met de DX-7 wat lopen pielen als masterkeyboardje, en heb er een drumtrack van een Casio keyboardje over heen gegooid.
en nog wat kleine dingetjes met de casio.
Heb wat met opname instellingen lopen klooien, en volgens mij heb ik het nu te pakken!
En deze heb je wel thuis gemaakt?
Ik heb een korte track gemaakt.
Hij is bijna helemaal leeg.
Geen bas, geen drums, geen gesequencde lijntjes, geen pads...
Dus het is aan julie om er verder iets mee te doen!
Bijgevoegde bestanden:
Little Dance Track For The Members Of Synthforum .mp3 (5,32 MB, 11x gelezen)![]()