Tyros tries it all!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ik doe ook wat ik zelf wil meestal!.
Maar ik laat me ook veel beinvloeden door mensen, en dat is het kutte aan mijn persoonlijkheid!!!!

Maar de Tyros komt er HOE DAN OOK!!!.

DX-7 is verkocht aan Manu!

Maar koop dan op z'n minst een Tyros 3.

Daar kan je dan tenminste mee vooruit in een bepaalt genre. Zeg maar het Frans Bauer genre. Tyros X is sowieso niet gemaakt voor electronische (pop) muziek. Maakt niet uit. Het is een keuze en in het Bauer genre is het het beste dat er is op dit moment.

Paul

Dat is absoluut zo, ik ben bang om 400euro kwijt te zijn voor de reparatie als niet meer.

Dan is de Juno-60 500euro!!, ik mag hopen dat ik hem dan kwijt raak(hoe wel hij dan van binnen en buiten volledig gereviseerd is.. mocht ik hem ooit weg doen)

mwhoaa kweenie... je had eigenlijk beter na kunnen denken alvorens je een brakke synth kocht...
goedkoop en behoorlijk kapot is altijd te duur... zo zie je maar weer...

Dus jij koop een apparaat voor 100,- en laat er voor 400,- aan sleutelen. Dat is nog al niet wat.

Paul

Zonder synths zal je toch echt naar het keyboard forum dienen te gaan hoor.....

Tyros fools us oll...

Zonder synths zal je toch echt naar het keyboard forum dienen te gaan hoor.....

Een Tyros is geen keyboard...
Nouja, het is er wel een, maar hij heeft ook een groot deel van de motif engine in zich zitten!

ONTSPAN NOU EENS EVEN!! ONTTTTSPANNNNNNNNNNNNN......

meditatie1.jpg

:W zo goed fjoesz?

Oh ja daarom wou ik op yoga. 8) :mega: :L

Zo, kom net terug van mijn werk, DX-7 is verpakt!

je hebt gelijk, het lijkt nu steeds meer op een... Picasso :D

Ongetwijfeld.

Ik schat dat zo'n 100 unieke bezoekers zijn hier al geweest, waarvan de helft goed bezig is met synth-muziek (maar omdat zij goed zijn in het algemeen "onderscheiden" zich niet zo veel van de rest natuurlijk) en de andere helft zit te genieten van dit topic.

Zij trok destijds ook volle zalen!!!!

http://en.wikipedia.org/wiki/Florence_Foster_Jenkins

(Een kleine info)

2-0!!!!:D:D:D:D

*pakt vuvuzuela*..

:P

Ongetwijfeld.

Ik schat dat zo'n 100 unieke bezoekers zijn hier al geweest, waarvan de helft goed bezig is met synth-muziek (maar omdat zij goed zijn in het algemeen "onderscheiden" zich niet zo veel van de rest natuurlijk) en de andere helft zit te genieten van dit topic.

YouTube- florence Foster.WMV

Zij trok destijds ook volle zalen!!!!

http://en.wikipedia.org/wiki/Florence_Foster_Jenkins

(Een kleine info)

Deze blijft briljant. Voordat "ze" ingedaald waren, kon ik "Der Hölle Rache" aanmerkelijk beter zingen dan FFJ ;)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back