Prophet 600 vs Polysix

Er staan er ook een paar op ebay die wel verzenden naar Euro, en een stuk goedkoper nog ;)

superieur kwa mogelijkheden maar niet kwa geluid. Ik heb hier nu bijv een NL2 en een JU-6 naast elkaar maar de sound van de JU-6 is naar mijn bescheiden mening toch echt wel interessanter (lees minder statisch/more evolving) dan die van de NL2. Gevolg NL2 eruit JU-6 blijft. Men kan niet zeggen dat ik het niet geprobeert heb :P

Tja maar je vergelijkt de meest kille VA met de meest interessante 1 osc poly. Probeer het eens met die OB-12 VA of wat nieuwers, dan wordt het een ander verhaal. Of ga juist terug naar de Nord 1

:?

Nou laat jij er 2 zien allebei uit de VS ! en ook allebei helemaal gaar: Staat van object: Voor onderdelen of objecten die niet meer functioneren

Ik snap het even niet meer. Jij zei toch...

Er staan er ook een paar op ebay die wel verzenden naar Euro, en een stuk goedkoper nog ;)

vaag

:D Ik hoef er geen hoor

Af en toe zijn ze te koop uit de buurt,,, veel beter 220V en zo

Dat gereviseerd door even schoon te maken en wat met contactspray te kutten voegt ook niet zo veel toe hé :stupid
Voor mij niet in ieder geval ;)

Wat moet je betalen voor eentje uit Nederland of buurlanden ?

Ik heb er 650 Euro (zonder afdingen) voor betaald. Heb er absoluut geen spijt van. De prophet ziet er goed schoon uit, werkt fantastisch en is overgenomen van een vriendelijk forum-lid.

Ik geloof niet zo echt in het vergelijken van verschillende synths. Ieder apparaat heeft zijn charmes en mindere aspecten. Het lijkt me juist belangrijk waar je een synth voor wilt gaan gebruiken en/of wat voor geluiden je precies zoekt. En natuurlijk dan altijd testen en luisteren of het geluid wat je zoekt ook daadwerkelijk uit de synth kan komen.

Leuke machine hoor die Prophet 600. Absoluut geen spijt van. Lekker analoog!

Back