nieuwe winkel hoeveel behoefte is er

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
hahahahah olaf wat het niet persoonlijk op:) en ik snap best wat je bedoeld

ik wou gewoon even kijken wat de mensen op het forum er van zouden vinden omdat ik vaak mensen over de vloer heb die ook vaak te klagen hebben over div winkels of ze kunnen net weer iets niet krijgen etc etc etc
en ik bedacht me zelf ook dat de mens in deze tijden ook graag bediend wil worden
vandaar dat ik me dit ook afvraag wat voor behoefte er aan is

als ik iets voor me zelf zou doen dan denk ik toch dat ik een andere richting zou kiezen omdat je te hard moet werken in de muziek en mijn ervaring is dat de meeste muziekanten toch weinig te besteden hebben en het liefst moet het voor weining zijn met een long life garantie

maar zie het niet dat ik er iets verder mee wil gaan doen ik denk dat dat niet verstandig zou zijn

concurentie is nooit slecht
maar waarom zou je al die moeite doen om een winkel te gaan runnen
moet je straks ook van die alles-in-één keyboardjes gaan verkopen om je hoofd boven water te houden
volgens mij zijn kleine middenstnders doorgaans niet zulke gelukkige mensen
je kan de handel toch gewoon via internet doen?

Origineel geplaatst door Toon
In belgië zou ik zo'n winkel nog wel handig vinden, want er is er nl. niet echt één. Maar in Nederland ligt die zaak toch anders denk. Het is ook de vraag kun je er nu al genoeg aan verdienen?
Check: http://www.bluebay.be eens.

Hele vriendelijke man... En leuke spullen! :)

Het is trouwens niet waar dat er steeds minder vintage komt. Eerst moet je definieren wat vintage is voordat je dat kunt zeggen. Er komt een tijd dat een Nord Lead 1 vintage is...

Er komt een tijd dat een Nord Lead 1 vintage is...

om een defecte norlead, of ander virtueel ding te repareren moet je wel van goede huize komen

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back