weinig opzienbarends I

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Er loopt 'n TBSer mee met de Nijmeegse 4-daagse... hij loopt zonder begleiding...........

Zouden die 50.000 andere wandelaars nix in de gaten hebben als die man iemand aan rand?

"Meisje... wil jij 'n sticker???"

Dus,.. die kleine beestes,.. piepklein zijn ze,.. ze zweven door de lucht,.. en dan landen ze op je bezweette lichaam om daar te gaan wriemelen en kribelen tot je ze verpulvert,..
Dat kriebelt man,..
Wat zijn dat eigenlijk voor irritante kleine kutbeestjes?? En waar komt t vandaan?

die heten "delirium tremens ":biertje:

Neen... in tegendeel. Het opschroeven naar 2 a 3 flessen spiritus per dag.. dan vinde ze je nie meer lekker.

Damn, heb ik voor misschien de 3e keer in mijn leven eens een dokter nodig, is die man met vakantie. Moet je de waarnemend arts bellen. Nou ja, m'n eigen dokter kent me toch ook al niet dus het maakt eigenlijk ook niks uit :)

Vandaag sloeg een collega op 't werk de deur dusdanig hard dicht dat dit een respectabel gat veroorzaakte in het vrij dunne gipsmuurtje dat erachter zit. Voor kantoorbegrippen is dat eigenlijk best wel opzienbarend.....

Voor kantoorbegrippen is dat eigenlijk best wel opzienbarend.....

inderdaad, on topic graag.

oeps , nou doe ik het zelf ook:?

Oh ja, je hebt gelijk. En ik zie nu pas dat er staat dat 'ie 'm dichtgooide, maar 't was juist open... 't Zal de warmte wel zijn... :)

Maar goed, ontopic dan maar weer: heb van de week voor het eerst sinds tijden weer eens een Sound on Sound gekocht. € 11,50 betalen voor bijna alleen maar reclame; 't Is erg leuk, maar weinig opzienbarend.

Ik heb net een zak Wokkels paprika op..

..en een glühwein :)

0641-dood-vrouwtje-eidereend-strand-griend.jpg

Oi, een dood vogeltje.
daar kan je , na zorgvuldig uithollen, een klein synthesizertje inbouwen.
als je aan het snaveltje draait , dan veranderd de pitch, linker vleugeltje voor de lfo filter mod, en rechter vleugeltje voor de lfo speed.
en als je aan z´n staartje trekt dan kan je de res. afstellen.
hoewel, komt mij wel bekend voor op een of andere manier................

:mega:

kon afgelopen nacht niet slapen, veels te warm, maar krijg vandaag als het goed is m'n Presonus Octopre Dynamic binnen

Ik heb best 'n goeie stoelgang...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back