weinig opzienbarends I

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
weet iemand nog van wie die clip is met 2 zingende meiden met gitaar en een (moog)modular synth erin?

op 0:29 een minimoog en op 2:41 een Yamaha CS style synth :P

weinig opzienbarend noemt ie dat,
natte dromen zal je bedoelen , alleen al die knoppies op 1.38 !

ik heb me ontfermt over een familie lid dat op straat stond : erg edel van me alleen het klikt helemaal niet dus nu baal ik heel erg : het duurt zeker zo een paar maanden ( zelfs zuipen geeft geen opluchting op dit moment )

ooit bedacht dat " ik heb me nog eens bedacht" gewoon behoord bij normaal en volkomen acceptabel sociaal gedrag ?
kortom : een logee en een vis blijven 3 dagen fris
oftewel : oprotten, ik kan m'n geld beter gebruiken om m'n half kapotte gear te repareren in plaats van het op te zuipen.

en inderdaad, lees je teksten 'ns na, : puur levenslied, nederblues. echt tijd om die hollowbody een nieuwe lijmklem te gunnen.
eeennn... deze topic is inderdaad niet geheel voor dit soort opzienbarende / schokking zaken, heb het al eerder geopperd: ooit gedacht aan een eigen treat ?

Nog ff een dagje door de studieboeken heen en dan morgen examen.

Nog ff een dagje door de studieboeken heen en dan morgen examen.

succes !
zal wel blij zijn , als het achter de rug is

In navolging van de vorige clip, hier ook synths in dit pop nummer:

Iig een Juno-6, maar voorop staat er ook nog een. Ik dacht een RS-202, maar die ziet er toch iets anders uit. En er vliegt op 3kwart ook nog iets langs, maar kan net niet lezen wat erop staat.

Laatst gewijzigd:
tja , het geeft niet over , weinig om over naar huis te schrijven.
het gaat zo gewoon z'n gangetje, beetje seiko tijdje of hoe zou'k het eens noemen.:gaap:

Ik heb vandaag 'n emmertje stof van het plafond van Doornroosje geblazen... voor de bezoekers weinig opzienbarends want tjah, het is dan donker ey.

Denk dat de versterker het wel kunnen waarderen.

nou, stond jezelf op de grond toen je blies ?

Had vanavond een afspraak maar die werd afgebeld wegens moeheid. Wel lekker eigenlijk, ben zelf ook wat moe. Wat wil je ook op deze leeftijd...

een beetje spelen op het telharmonium ?

Die heb ik onlangs voor een kleine prijs verkocht aan een synthforum lid die voorwendde met een dansproject bezig te zijn. Maar stond een paar uur later voor het drievoudige op Ebay.nl met tientallen andere dingen uit zijn 'verzameling.' :gaap:

Neen, nu de winter er weer aan komt richt ik me vooral weer op de trekzak.

tongwerken, ook een van m'n favorieten

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back