weinig opzienbarends I

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Aan mijn studio grenst een dakterras met uitzicht over de polders tot aan de horizon,.. gelegen op t zuiden,.
Het is er altijd net een tikkie warmer!
Errrg fijn,. lekker in de najaarszon met je gitaartje op de loungeset,..terwijl het halve land loopt te blauwbekken.

Niks opzienbarends maar wel noemenswaardig!

ha mario ik heb vandaag een lekker wijf ontmoet op partyflock

ik heb haar msn en alles en ik mag op bezoek bij haar as maandag

192612_large.jpg

16 , en veeeel te opzienbarend

Ik zeg: stelselmatig negeren is de enige oplossing!

Ontopic: Nou, gisteren de Patatje Joppie chips van Lays op en ik moet jullie zeggen, in tegenstelling tot de babi pangang variant was deze wel te vreten!
En goed ook. Mjam mjam wat lekker!!! :D

Straks even een Indomie noodles soepje klaar maken. Als ik honger genoeg heb pocheer ik er nog een ei doorheen. Beetje extra sambal er doorheen... :{:{:{

ha mario ik heb vandaag een lekker wijf ontmoet op partyflock

ik heb haar msn en alles en ik mag op bezoek bij haar as maandag

192612_large.jpg

...sommige mensen moeten geen drugs doen...

Indomie Goreng Pedas is het geworden!

Als je dit zo ziet, loopt het water je toch in de mond... :{
attachment.php

Smakelijk!!! :D

Attachments

• Indomie.jpg
    Indomie.jpg
    136,3 KB · Bekeken: 129
ik voel n slotje aankomen...:D

Hmm,.. weet niet of dat technisch gezien wel mogelijk is met deze monsterlijke paradoxale draad,.
Volgens mij is ie precies in t goede subforum en is de stelling zo breed dat "anything goes" zolang t maar nergens over gaat en offtopic is,.. En aangezien dat ook nog es heel subjectief is,..

Het enige wat deze draad misschien om zeep kan helpen is dat het zo opzienbarend is dat dit draadje niet gesloten kan worden waardoor de draad zeg maar,. uhh,. implodeert,.. zichzelf oplost zoals een stofzuiger in tom en jerry zichzelf opzuigt.
Maar het risico dat er antimaterie ontstaat ,.. of een zwart gat,. ik weet niet hoor,..
Vind t allemaal nogal riskant!
En dan dat broekie van sunny erbij,.. diabolisch!

hahahaha.( holle lach )

de tweede sad512d is ook onderweg . met dank aan de mxr en dod pedaaltjes die zullen worden geofferd op het altaar van MOOG. op de soldeertafel zal het hart uit hun behuizingkes gerukt worden, ter meerdere eer en glorie van de enige ware OPUS 3.

hahahahaha ( nogmaals holle lach )

:duivels:

vraag me trouwens wel af of ik ze er zomaar in kan pluggen of dat eerst alles gechecked moet worden . en of er iets gedaan kan worden dat ze langer meegaan ?

Waarom moet dat tyfus hondje van de buren mij elke ochtend wakker blaffen...?
Rampen-kut-keffertje!

antimaterie
nu jet zegt
daar zou ik wel een emmertje van lusten deze maandag

Antimaterie... ken je daar je rekeningen mee betalen?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back