weinig opzienbarends I

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
heb de laatste x minuten besteed aan het lezen van deze draad en ga zo mijn externe harddisk opschonen

net wat telefoontjes gedaan, afspraken gepland, met de jongens van de coverband gemaild, met maarten overlegd 'n reparatie aan de minimoog , luier verschoond, konijnen gevoerd en vogeltjes, was in/uit de machine.
dadelijk werken, vanavond joep van het hek, en nog steeds piekerend welke synth ik zal meenemen naar de forumdag as zaterdag. ik overweeg nu de minimoog.

Ik zit op SF en MP lekker te sneupen naar leuke gear die ik wil kopen.. Maar ik kan eigenlijk niets kopen..

Normaal zou een reden bijvoorbeeld zijn dat je er geen geld voor hebt.. of omdat je het niet echt nodig hebt.. of dat het niet verstandig is omdat je dan geen geld meer voor andere dingen overhoudt.. of weet ik wat..

Maar hier is de reden, dat mijn muziekkamer gewoon te klein is om er nog meer in te proppen.. en zoveel heb ik niet eens.. Het huis staat al te koop, maar zolang het niet verkocht is.. woon ik nog niet groter.. en kan ik dus niet meer aanschaffen... Hoe irritant is dat.. als de reden is dat je geen plek meer hebt..

ha ik woon te klein en zonder tuin en balkon langs een soort van snelweg....om echt helemaal gek van te worden dus........ ik wil weg alleen de buurt waar mn familie woont daar is de woningnood heel hoog : dus alles is daar te duur voor mij : helemaal klem dus

ga zo mijn externe harddisk opschonen
staan daar nog onafgewerkte K#s op misschien? :dj:
helemaal klem

07071820090925.jpg

:koffie:

ja ik kijk wel eens op internet naar huizen : en ja dan zag ik een huurhuisje staat in hellevoetsluis aan de kust : met drie verdiepingen ( derde een zolder dus ) en met tuin voor en achter.... reteleuke woning dus.... en de prijs was 650 euro .... dus voor mij net betaalbaar dus....

maar waar ik woon in de randstad centrum : daar betaal je voor dezelfde ruimte opeens 800 euro en ja dat kan ik net niet ophoesten....

STICKER OPLOSSER is goed voor je hoofd man...

Het verwijderd weinig opzienbarende dingen ook.....................

Goh ,.. Jippie,..weer twee boetes voor te hard rijden,. 1 voor 8 en 1 voor 11 km te hard,..
weer 100 euri in de staatskas,.. en dan nog zeggen dat ik geen echte patriot zou zijn.

Goh ,.. Jippie,..weer twee boetes voor te hard rijden,. 1 voor 8 en 1 voor 11 km te hard,..
weer 100 euri in de staatskas,.. en dan nog zeggen dat ik geen echte patriot zou zijn.

je bent te goed voor dit land mario

..... maar je hebt geen lijmklemmen ?

ledigehid is de duivels oor kussen en mijn leven is nogal eens leeg en verlaten

dus vandaag zag ik op een pakje vloei een nummer staan : b 18201 1538 en dat nummer ging ik googelen en toen kwam ik in amerika uit in hazleton : en wat me verbaasde aan dat stadje in amerika : het is planografisch helemaal opgebouwd uit blokjes : zie hier dus :

http://maps.google.nl/maps?hl=nl&q=Hazleton&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wl

Hazleton, Pennsylvania
Verenigde Staten
1. Vertrek in zuidelijke richting op de N Lee Ct naar W Holly St 32 m
2. Neem de 1e afslag rechts, de W Holly St op 68 m
3. Neem de 1e afslag links, de PA-309 S/N Church St op 3,4 km
4. Sla rechtsaf bij PA-424 W/Beltway 1,9 km
5. Sla linksaf en voeg in op de I-81 S 679 km
6. Neem afslag 81 en voeg in op de I-77 S richting Charlotte NC 140 km
7. Neem afslag 51B en voeg in op de I-40 W richting Hickory 46,5 km
8. Neem afslag 123-123A-123B naar US-321 richting N Carolina 127/Hickory/Lenoir/Lincolnton/US-70 350 m
9. Houd links aan bij de splitsing en ga verder richting US-321 S
10. Neem afslag 123A richting US-321 S/N Carolina 127 S/Lincolnton/Gastonia 550 m
11. Neem afslag 42 links naar N Carolina 127 550 m
12. Voeg in op US-321 S 52,1 km
13. Neem de oprit naar Kings Mountain 500 m
14. Voeg in op I-85 S 176 km
15. Neem afslag 14 richting S Carolina 187/Pendleton/Clemson Research Park 500 m
16. Sla linksaf bij S Carolina 187 2,2 km
17. Sla linksaf bij S Carolina 187/S Carolina 24 S 4,4 km
18. Sla rechtsaf bij S Carolina 187 12,8 km
19. Sla rechtsaf bij US-29 S
20. Sla linksaf bij GA-181 E 3,5 km
21. Sla rechtsaf bij State Spur 77 11,3 km
22. Sla rechtsaf om op de State Spur 77 te blijven 27 m
23. Neem de 1e afslag links, de GA-77 S/Elberton Hwy op 3,7 km
24. Sla linksaf bij Guidestones Rd NW 230 m
Guidestones Rd NW

Ik zit hier met een bord pasta en kan maar niet beslissen of ik eerst die pasta op eet en dan pas ga poepen of andersom.

Ik zit hier met een bord pasta en kan maar niet beslissen of ik eerst die pasta op eet en dan pas ga poepen of andersom.

Gewoon op 't toilet eten; 2 vliegen in 1 klap. Verlies je 't minste tijd door. :eureka:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back