weinig opzienbarends I

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ha ik heb een poll geopend op Fok forum : met als topic : vind je dat het Oranje koningshuis moet blijven..?.. ( ha ha de uitslag is niet bepaald in het voordeel van de Oranjes )

Meeste mensen zijn nu ook Oranje-moe aan het worden.....

ik vind edwin e 100% ontopic in deze draad
echt totaal nutteloze noninfo
maar t dan wel zo brengen dat ie je t gevoel geeft dat hij er vanuit gaat dat t je als lezer iets kan schelen wat ie allemaal zegt..
waardoor je weer moet reageren hoe ontzettend je niet zit te wachten op die totale afwezigheid van ook maar enige opzienbarendheid in die oninteressante nietszeggendheid van m

verder:

vakantie!:)

de eerste sad512d is gearriveerd.
dacht dat jullie wel vol verwachting ernaar zaten te smachten, om er wat meer over te horen, te updaten enzo...:gaap:

SAD512D_DIP8.jpg

de eerste sad512d is gearriveerd.
dacht dat jullie wel vol verwachting ernaar zaten te smachten, om er wat meer over te horen, te updaten enzo...:gaap:

Jaman,.. watvoor kleur is ie? en hoeveel pootjes? en heb je al iets om m in te steken? (als je m ergens anders in wilt steken als waar ie in hoort hoef ik t niet te weten hoor!!! ) Ga je m rechtstreeks solderen? of in een voetje prikken? Watvoor geluid maakt ie als je er met een hamer op slaat? En kan ie ook onder water,. en is ie hittebestendig?
Errrggg interessant man! Wauw,..

:?:?:?

Jaman,.. watvoor kleur is ie ?
geloof dat alles er inmiddels wel over gezegd is , wat erover te zeggen is, 't moet ook weer niet....:gaap:

Laatst gewijzigd:
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back