Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Raphie the trance king![]()
Mensen zeg nou eens eerlijk, die tracks kunnen toch (na uitwerking) zo op de radio? (sja.., je hebt nou eenmaal die commerciele sound te pakken vind ik)
Nee, ik vind het niet vals.
.....sidechain is bij trance wezenlijk onderdeel van het artistiek process
luister eens naar SOT of TATW en je hoort platen die bij letterlijk uit elkaar vallen van de sidechain en extreeeeeeem korte release tijden. sommige platen zijn zo aggresief compressed dat het lijkt of sommige instrumenten in reverse lopen
Maar goed dit is ff voor 16 maten de feel een beetje ingestuurd en i.d.d. nog verre van een definitieve mix.
Is inderdaad niet vals. Compressie stoort mij trouwens niet. Lekker commercieel stukje trance.
dat zie ik toch wel iets anders om eerlijk te zijn. Sidechaining wordt in trance al jaren niet meer gebruikt in de zin van mixtechnische oplossing, het wordt eigenlijk vooral ingezet als effect.Ik vind zelf vooral sidechain'n iets wat enorm overschat is sinds er een paar mensen kort geleden mee zijn gaan gooien. Nu lijkt het inderdaad onderdeel van te zijn geworden terwijl het nog steeds een mixtechnische oplossing is en geen sound opzich.

. Vind het wel een leuk schemaatje, maar nu komt het erop aan, wat je ga je ermee doen, de melodie gaat bepalen of dit gaat pakken of niet.