D-R Dayner voeding kapot?

aaah ok..ben vaste klant bij farnell. erg blij met ze. snel leveren en achteraf betalen. Ik zag geen "enkele" 30V, maar je gebruikt dus 2 keer 15V parallel?

had deze ook gevonden:

http://www.elektronica-online.nl/?content=13871

maar die heeft zo te zien geen bevestiging. (en is duurder)

haha juist. ik ga bestellen en langsbrengen bij iemand die het wel snapt. dank je!

Dinsdagmiddag de voeding bij D-R afegegeven en gisterochtend om half tien, na een nacht in Brz zn studio te hebben gejamd, wakkergebeld dat ie alweer klaar was :okdan:

Gelukkig was er in de voeding niets kapot alleen, een paar losse contactjes (van ouderdom en het warm worden). Hierdoor waren er nieuwe soldeerpuntjes nodig.... de schade is rond de eur.70 de bon wordt naar mn huis gestuurd en de voeding heb ik alweer mee... eigenlijk had ik die moeite 2 jaar geleden moeten ondernemen *D

doet ie et nou?
Gistermiddag bij mn pa aangekomen, een uur te vroeg verschenen op een afspraak, weer naar mn pa om mn comicverzameling te verplaatsen, daarna mn haar eraf geharkt, gisteravond had ik filmavond en nu ben ik bij mn zus en baby nichtje op bezoek....
deze week had ik t druk en dit weekend ga ik met de voeding aan de slag
Hee BRZ, toen ik zei "hou em maar" was dat niet als gezellige, vrijblijvende suggestie bedoeld hoor...
Hey BRZ heb je die sappige roddel over Niels al gehoord? Dies VET hé!!! :dubbel:
Ik krijg een beetje het gevoel dat je hem aan het opdringen bent......
behalve dat ik woensdag de bank tot halverwege de middag bezette ben ik (in mijn beperkte beleving) niet vervelend/haatdragend of provocerend geweest *D
Maar Brz zn lieve knappe vriendin was er niet dus ik lag ook niet heel de dag in kattenzwijm :P

ik heb zelfs nog geprobeerd om Brz meer in de diy wereld te krijgen en voor Niels heb ik nog wat sluikreclame gemaakt ..... }:|

Hey BRZ heb je die sappige roddel over Niels al gehoord? ;)
|

Ik heb er zelfs een foto van..
YouKnowYouveDrunkTooMuchWhen-512x384.jpg

Ik heb er zelfs een foto van..
YouKnowYouveDrunkTooMuchWhen-512x384.jpg
héhé .... gelukkig is de MASK uitgebreid van 2 naar 4...
hierdoor komt het op mij nu ook een heel stuk minder bedreigend over ...
bijna een jaar lang heb vriendelijk gelachen, ja geknikt en allemaal net gedaan alsof ...
maar met de uitbreiding hoeft dat nu niet meer :D

dat maakt nie uit jôh

morgen een nieuw recordpoging voor de MASK ..... van 4 gaan we gelijk naar --> ZES!!! :D

Misschien moeten we een zaaltje gaan afhuren en catering regelen (vanavond mag Erwin cateren, maar volgende week ben ik weer aan de beurt dus dan moet er wat geregeld zijn)

Back