luxxer
Ingeburgerd
beste synthesizer helden,
ik wil naast het draaien ook (digitaal) live gaan, en ik weet er dus nog niet erg veel vanaf maar ik wil me gaan verdiepen in ableton omdat ik overal lees dat dit het aangewezen systeem hiervoor is omdat je al je losse soundclips in een scene
kan zetten en deze dus met een controller aan kan sturen.
nou wou ik hiervoor een laptop, novation launchpad en een korg zero8 voor gebruiken.
de korg zero8 omdat ik hiermee thuis ook gewoon lekker plaatjes kan draaien maar ook ableton kan aansturen.
of hebben jullie een veel beter idee?
alvast bedankt!!
ik wil naast het draaien ook (digitaal) live gaan, en ik weet er dus nog niet erg veel vanaf maar ik wil me gaan verdiepen in ableton omdat ik overal lees dat dit het aangewezen systeem hiervoor is omdat je al je losse soundclips in een scene
kan zetten en deze dus met een controller aan kan sturen.
nou wou ik hiervoor een laptop, novation launchpad en een korg zero8 voor gebruiken.
de korg zero8 omdat ik hiermee thuis ook gewoon lekker plaatjes kan draaien maar ook ableton kan aansturen.
of hebben jullie een veel beter idee?
alvast bedankt!!
maar puur uit interesse welke behringer zou je dan aanraden? de akai apc-20/40 zijn opzich ook wel oke maar ik denk dat ik qua draaiknoppen/faders al goed zit op de korg...