Nieuw lettertype?

Otlen

Lid
Ik weet niet of het aan mijn eigen instellingen ligt maar sinds kort hebben de threads een slecht leesbaar, VET lettertype. Mocht dit bewust gedaan zijn: ik vind het geen verbetering.

Ligt waarschijnlijk aan iets als je instellingen van browser (of je synthforum voorkeuren).

Er is namelijk niets aangepast. :)

Hier ook ander lettertype. Mooooooi :P

firefox btw. ie doet hetzelfde maar daar lijkt de horizontale spacing tussen de letters iets groter.

edit: de mensen die het probleem niet hebben, doe eens CTRL+F5?

Attachments

• bla.jpg
    bla.jpg
    215,1 KB · Bekeken: 137
Whoeps :) Dit was voor een teststijl bedoeld, maar staat nu dus al live. Ik laat het nu even zo, dan revert ik later nog wel :)

Ik dacht al dat ik lichtjes aan het trippen was...

Ik denk dat het o.a. bedoeld is om het verschil tussen reeds geklikte links/threads en nog niet geklikte wat duidelijker te maken. Maar voor mensen met dyslexie is het geen verbetering.

De kleinere letters (die bijv. onder de schermafbeelding staan; Woonplaats, Berichten, etc.) zijn wel een beetje lastiger te lezen: letters staan echt tegen elkaar aan..

De rest is even wennen..

Log net in op m'n werk, zie nu ook een ander lettertype. Heb er verder overigens geen last van.

ik vind het ook niks, bijna niet meer te lezen dit.
Dat komt ook doordat het zo klein is dat de letters niet scherp (dus vage letters) worden weergegeven. Met name letters als de v en de d hebben pixels in het midden een andere lichtere kleur, waardoor het vaag wordt.

zie bijlage voor hoe het op mijn scherm staat

Attachments

• voorbeeld.jpg
    voorbeeld.jpg
    18,4 KB · Bekeken: 136
Laatst gewijzigd:
Ik weet niet hoe het met de meesten zit hierzo, maar ik heb een breedbeeld scherm (laptop) en had al redelijk wat witruimte doordat het forum over heel de breedte wordt uitgetrokken, (100%) maar als het font nu ook nog smaller wordt.. euhmm :D

Attachments

• sf-screen.jpg
    sf-screen.jpg
    118 KB · Bekeken: 140
Back