Phontaq +---O---+ Lid sinds 23 januari 2003 Berichten 1.761 Locatie net geen Belgiƫ 16 april 2003 #1 GA NAAR BUITEN!!! HET IS PRACHTIG WEER!!!
E equate Ouwe rot Lid sinds 12 januari 2002 Berichten 960 Locatie Venlo 16 april 2003 #2 ...er zijn ook mensen die moeten WERKEN !!!
cyan_circle _beware of perverts_ Lid sinds 7 januari 2002 Berichten 1.731 Locatie Utrecht 16 april 2003 #3 ik ben ziek. maar als ik weer beter ben kom ik je in elkaar rammen...
Phontaq +---O---+ Lid sinds 23 januari 2003 Berichten 1.761 Locatie net geen Belgiƫ 16 april 2003 #4 Ah, dan zit je in de buurt, ik zie dat je ook uit Delft komt! Beterschap!
shortwave Vintage lid Lid sinds 4 Maart 2003 Berichten 3.996 Locatie Amsterdam 16 april 2003 #5 Origineel geplaatst door equate ...er zijn ook mensen die moeten WERKEN !!! Zie meer... Ja!! En staken levert niet genoeg geld op voor nieuwe synths!! Dus dan maar geen
Origineel geplaatst door equate ...er zijn ook mensen die moeten WERKEN !!! Zie meer... Ja!! En staken levert niet genoeg geld op voor nieuwe synths!! Dus dan maar geen
Nemco Raarrr Lid sinds 24 april 2002 Berichten 316 Locatie Alkmaar 16 april 2003 #6 Origineel geplaatst door equate ...er zijn ook mensen die moeten WERKEN !!! Zie meer... Helaas wel ja... moet je nou eens kijken hoe lekker het is buiten
Origineel geplaatst door equate ...er zijn ook mensen die moeten WERKEN !!! Zie meer... Helaas wel ja... moet je nou eens kijken hoe lekker het is buiten
GuidoR Turning knobs, heating pads Lid sinds 22 mei 2002 Berichten 2.193 Locatie Gelderland 16 april 2003 #7 Re: Zeer belangrijk synth-nieuws!!! Re: Zeer belangrijk synth-nieuws!!! Origineel geplaatst door Phontaq GA NAAR BUITEN!!! HET IS PRACHTIG WEER!!! Zie meer... Zegt hij die op het moment van typen binnen zat... Maarehm, screw you! ik moet werken
Re: Zeer belangrijk synth-nieuws!!! Re: Zeer belangrijk synth-nieuws!!! Origineel geplaatst door Phontaq GA NAAR BUITEN!!! HET IS PRACHTIG WEER!!! Zie meer... Zegt hij die op het moment van typen binnen zat... Maarehm, screw you! ik moet werken
donbrasco qlickt Lid sinds 15 december 2001 Berichten 2.944 Locatie 0317 16 april 2003 #8 Re: Re: Zeer belangrijk synth-nieuws!!! Re: Re: Zeer belangrijk synth-nieuws!!! Origineel geplaatst door STicKX Zegt hij die op het moment van typen binnen zat... Zie meer... Zo bestaan er ook al een tijdje laptops.. Ik ben trouwens aanwezig voor mijn geld.. werken doen we thuis.
Re: Re: Zeer belangrijk synth-nieuws!!! Re: Re: Zeer belangrijk synth-nieuws!!! Origineel geplaatst door STicKX Zegt hij die op het moment van typen binnen zat... Zie meer... Zo bestaan er ook al een tijdje laptops.. Ik ben trouwens aanwezig voor mijn geld.. werken doen we thuis.
shortwave Vintage lid Lid sinds 4 Maart 2003 Berichten 3.996 Locatie Amsterdam 16 april 2003 #9 Re: Re: Re: Zeer belangrijk synth-nieuws!!! Re: Re: Re: Zeer belangrijk synth-nieuws!!! Origineel geplaatst door krz Ik ben trouwens aanwezig voor mijn geld.. werken doen we thuis. Zie meer... Ik wordt betaald om met jullie op dit forum te "hangen"..... ideaal!
Re: Re: Re: Zeer belangrijk synth-nieuws!!! Re: Re: Re: Zeer belangrijk synth-nieuws!!! Origineel geplaatst door krz Ik ben trouwens aanwezig voor mijn geld.. werken doen we thuis. Zie meer... Ik wordt betaald om met jullie op dit forum te "hangen"..... ideaal!