Stage Piano (Budget)

Status
Please reply by conversation.
voor iets meer dan de hellft koop je een GEM VIVA X of een Kurzweil PC88

dat is dus zeer veel waar voor de zure muntjes..

maar waarom moet de grootste leidenschaft , altijd op zijn goedkoopst gebezigd worden..? het comnponeert veel fijner op een Bosendorfer kan ik je zeggen..
ik zou zeggen aan de slag als het muziek maken belangrijk voor je is...

en als je daarvoor niet genoeg kracht hebt, kun je altijd nog de wet overtreden voor het snelle geld,
oproepen voor goedkope spullen liever hier niet meer plaatsen dus...

voor iets meer dan de hellft koop je een GEM VIVA X of een Kurzweil PC88

dat is dus zeer veel waar voor de zure muntjes..

maar waarom moet de grootste leidenschaft , altijd op zijn goedkoopst gebezigd worden..? het comnponeert veel fijner op een Bosendorfer kan ik je zeggen..
ik zou zeggen aan de slag als het muziek maken belangrijk voor je is...

en als je daarvoor niet genoeg kracht hebt, kun je altijd nog de wet overtreden voor het snelle geld,
oproepen voor goedkope spullen liever hier niet meer plaatsen dus...

Wat is dat nou weer voor b*llshit?
Als iemand een bepaald bedrag wil uitgeven is dat toch zijn zaak, niet iedereen hecht gewoon zoveel waarde aan een stage piano dat ie daar duizenden euros voor uit wil geven?

Wat is dat nou weer voor b*llshit?
Als iemand een bepaald bedrag wil uitgeven is dat toch zijn zaak, niet iedereen hecht gewoon zoveel waarde aan een stage piano dat ie daar duizenden euros voor uit wil geven?

reactie van Murc:

dit bepaalde bedrag geeft aan dat een stel nieuwe schoenen, of het avondje disco..of misschien luiheid zegeviert..dan wel of niet belangrijker zijn..dus dat zegt wel wat..

vind ik..

euhm, dus ik wil een goodkope stagepiano om naast m'n buffetpiano te plaatsen zodat ik ook 's nachts af en toe een beetje kan spelen, en dus ben ik een lui? hmm... ieder zijn gedacht!

Doch deze mag dicht, ik heb ondertussen een mooie P-80 gevonden bij één van de forumleden voor een mooi prijsje.

Status
Please reply by conversation.
Back