M456 - Jngl 2

M456

Ingeburgerd
Hoop dat mensen het wat vinden,

het nummer is gemaakt in Propellerheads Record/Reason. (Dit is waarschijnlijk het laatste nummer wat ik enkel hier mee maak, wat is Cubase en zijn al die vst plugins toch geweldig...)

Alle synth patches zijn zelf gemaakt (drums zijn een boel losse samples), zoals ik meestal doe, maar inderdaad ik weet verder ook niet wat dat er toe doet. :engel:

Ik begrijp overigens als het niet iedereen in de smaak valt... maar mij wel en daar gaat het uiteindelijk om. :D

Attachments

• Jngl 2.mp3
    4,2 MB · Bekeken: 83
Leuke track. Ik mis alleen wel erg veel in de lage frequenties.
Het is voornamelijk mid en hoog dat ik hoor.

helemaal met die pad eens ik verwacht nog een soort drukstuk ofzo vanaf 1:50 met een dikke sub ofzoiets.

niks mis met zulke muziek;)

Oke bedankt voor de reacties,

ik houdt zelf niet van lage frequenties (geen idee waarom), maar ik zal er in een volgend nummer wat meer nadruk op leggen. Wat betreft het verwachten van een druk stuk, klopt dat wel enigszins, het was eigenlijk ook eerst mijn bedoeling, maar ik had later besloten dat ik er zonder ook tevreden mee was. Ook fijn natuurlijk dat jullie de stijl zelf niet vervelend vinden :D Nu moet ik maar eens wat experimenten in Cubase afmaken, dat had ik al veel eerder moeten doen...

Back