Het heeft even geduurd, onder andere veel onderzoek gedaan naar componenten, en daarnaast mijn financiële situatie op orde gebracht. Ik moet natuurlijk wel alles eerst inkopen, plaatjes maken, verpakken, etc. voordat ik op "uitdelen" overga. Vooraf betalen is iets waar ik me al jaren aan erger, en zeker in de synth wereld. Vandaar dus dat de berichten wat langzaam gaan.
Goed, zoals ik eerder aangaf was ik van plan eerst de Triple VCA van Oakley te doen. Het slechte nieuws: deze is echter niet meer verkrijgbaar, en het heeft derhalve geen zin om een kit voor deze module te maken. Snel over naar het goede nieuws: in februari komt Oakley met een Quad VCA, dus daar gaan we zeker van smullen!
Bridechamber, bij sommigen wel bekend vanwege de MOTM en Oakley panelen, heeft ook een aantal PCBs. Ze houden op dit moment een holiday sale, d.w.z.: 10% korting of meer op panelen en PCBs. Verzendkosten vanaf Bridechamber zijn alleen erg hoog. Indien iemand ook een PCBtje wil (geen panelen, die zijn te zwaar, sorry), PM me dan even, dan bestel ik hem mee.
http://bridechamber.com/bridechamber.com/PCBs.html
Uiteraard zoals boven vermeld hoef je pas te betalen als ik ze binnen heb.
Goed, zoals ik eerder aangaf was ik van plan eerst de Triple VCA van Oakley te doen. Het slechte nieuws: deze is echter niet meer verkrijgbaar, en het heeft derhalve geen zin om een kit voor deze module te maken. Snel over naar het goede nieuws: in februari komt Oakley met een Quad VCA, dus daar gaan we zeker van smullen!
Bridechamber, bij sommigen wel bekend vanwege de MOTM en Oakley panelen, heeft ook een aantal PCBs. Ze houden op dit moment een holiday sale, d.w.z.: 10% korting of meer op panelen en PCBs. Verzendkosten vanaf Bridechamber zijn alleen erg hoog. Indien iemand ook een PCBtje wil (geen panelen, die zijn te zwaar, sorry), PM me dan even, dan bestel ik hem mee.
http://bridechamber.com/bridechamber.com/PCBs.html
Uiteraard zoals boven vermeld hoef je pas te betalen als ik ze binnen heb.

de vraag is echter of jullie een componenten kit willen 
Er staan op