Kits

Het heeft even geduurd, onder andere veel onderzoek gedaan naar componenten, en daarnaast mijn financiële situatie op orde gebracht. Ik moet natuurlijk wel alles eerst inkopen, plaatjes maken, verpakken, etc. voordat ik op "uitdelen" overga. Vooraf betalen is iets waar ik me al jaren aan erger, en zeker in de synth wereld. Vandaar dus dat de berichten wat langzaam gaan.

Goed, zoals ik eerder aangaf was ik van plan eerst de Triple VCA van Oakley te doen. Het slechte nieuws: deze is echter niet meer verkrijgbaar, en het heeft derhalve geen zin om een kit voor deze module te maken. Snel over naar het goede nieuws: in februari komt Oakley met een Quad VCA, dus daar gaan we zeker van smullen!

Bridechamber, bij sommigen wel bekend vanwege de MOTM en Oakley panelen, heeft ook een aantal PCBs. Ze houden op dit moment een holiday sale, d.w.z.: 10% korting of meer op panelen en PCBs. Verzendkosten vanaf Bridechamber zijn alleen erg hoog. Indien iemand ook een PCBtje wil (geen panelen, die zijn te zwaar, sorry), PM me dan even, dan bestel ik hem mee.
http://bridechamber.com/bridechamber.com/PCBs.html
Uiteraard zoals boven vermeld hoef je pas te betalen als ik ze binnen heb.

goed initiatief, ik ga het zeker proberen blijven volgen voor als er een kit voorbij komt die me aanbelangt !
de polivoks zou er zou al eentje kunnen zijn...al heb ik al de nodige fliters wel...

Hallo Woody,

Loffelijk initiatief, en hoewel ik zelf altijd op eBay onderdelen per mud inkoop, zijn kits altijd handig.
Is wel een hoop werk om het te regelen! En Sjaak Afhaak bestelt vantevoren ook altijd veel, maar koopt niet. Ben zo zelf een keer met een stapel printjes blijven zitten, uiteindelijk kom je d'r wel weer van af, en het zijn geen astronomische bedragen, maar toch.

Frontpanels wil ik zelf gaan etsen. Vraag me trouwens af of er niet een lokale supplier is voor van die paneeltjes (maar dan niet graveren/ frezen zoals Schaeffer).

Hey Woody,
Ik lust wel een IF Dual TGTSH, een IF Jerkster en twee maal BC dual glide als je gaat bestellen. Zou de verzendkosten moeten drukken toch?

Hey Woody,
Ik lust wel een IF Dual TGTSH, een IF Jerkster en twee maal BC dual glide als je gaat bestellen. Zou de verzendkosten moeten drukken toch?
Staat genoteerd. :W
Jullie hebben nog tot vanavond uurtje of 17, en niet te gretig, want dan kan ik het weer niet betalen :P
Mocht iemand een ChaQuo willen, dan zal ik daar tegen meerprijs de OP482 en OPA134 bijdoen.

Hee Woody, had niet in de gaten dat je ook echt al ging bestellen, zal beter lezen voortaan :)
Anders had ik misschien wel meegedaan, niet dat ik iets nodig heb of zo.
Edit: hoewel tempcos en zo'n diodering filter.

haha ik ben blij als ik met kerstmis volgend jaar door m'n voorraad kale PCBs heen ben. Ik ga een hoop vrije tijd nodig hebben.

Heb een bevestiging gekregen dat het bedrag binnengekomen is bij Bridechamber. Zullen zsm deze kant op gestuud worden. :-)

VC Ringmodulator
Zijn er mensen hier die een PCBtje (ze zijn klein) hebben van de Fonitronik VC Ringmodulator? (o.a. http://www.modular.fonik.de/Page49.html ) Aangezien klokken wel bij kerstmis passen heb ik een aantal kits voor deze module gemaakt. Is daar interesse in?

Leuk en klein projectje hier, erg bruikbaar voor vertraagde vibrato, en vele andere zaken waar een simpele envelope handig is. Ik heb 3 kits liggen voor de:

Ian Fritz All-in EG
Attack/Decay en Attack/Release envelope generator met voltage gestuurde pulse delay en pulse breedte.
http://bridechamber.com/bridechamber.com/F_ADAR.html
Simpel projectje, zal zo af zijn. Geen calibratie nodig.
Ik stop alle componenten voor op de pcb erbij. IC voetjes en alpha 16mm potmeters optioneel (die zijn nog niet binnen, dus dan duurt het iets langer, maar niet iedereen zal de pcb al hebben liggen). Eventueel LEDje (geef kleur aan).

PB voor meer info.

Leuk en klein projectje hier, erg bruikbaar voor vertraagde vibrato, en vele andere zaken waar een simpele envelope handig is. Ik heb 3 kits liggen voor de:

Ian Fritz All-in EG
Attack/Decay en Attack/Release envelope generator met voltage gestuurde pulse delay en pulse breedte.
http://bridechamber.com/bridechamber.com/F_ADAR.html
Simpel projectje, zal zo af zijn. Geen calibratie nodig.
Ik stop alle componenten voor op de pcb erbij. IC voetjes en alpha 16mm potmeters optioneel (die zijn nog niet binnen, dus dan duurt het iets langer, maar niet iedereen zal de pcb al hebben liggen). Eventueel LEDje (geef kleur aan).

PB voor meer info.

Jaaaa die heb ik er 2 in elkaar zitten. Hele leuke en nuttige module mensen! kopen, kopen, kopen!

Jaaaa die heb ik er 2 in elkaar zitten. Hele leuke en nuttige module mensen! kopen, kopen, kopen!
8)
Overigens bedenk ik me net dat ik komende twee weken toch genoeg tijd heb om ook kits op order te leveren, zonder in een run te doen. Zolang er maar een 13700 in zit, heb er een beetje veel :L

8)
Overigens bedenk ik me net dat ik komende twee weken toch genoeg tijd heb om ook kits op order te leveren, zonder in een run te doen. Zolang er maar een 13700 in zit, heb er een beetje veel :L
Dan kun je het MS-20 filter van hilltree bouwen.

Ik ga weer printen bestellen in een groepje. En deze keer voor een filter die iedereen wil hebben.
Mankato VCF
Dit filter heeft 6, 12, 18, en 24 dB/octave outpus, en ook de inverses daarvan. In zelf oscillatie produceert het dus 8 sinussen die op 45 graden van elkaar liggen. Das handig voor allerlei panning, crossmodulatie etc. effecten. Shepard tones zijn ook goed te doen =) Er staan op http://magsmoke.com/soundfiles.asp een paar geluidsvoorbeelden.
Uiteraard komen er kits voor de liefhebbers. PM me bij interesse van deze groupbuy, en zeg er even bij of je eventueel interesse hebt in een kit.

Back