Kits

Magic Smoke doet er altijd lang over met versturen van printen. Hoop dat ze deze maand nog binnen zijn. Iemand anders nog printen? Dan bestel ik ze vanavond.
+1 ...

het kitje + pcb kan naar Niels worden gestuurd ...
pm ff je bankgegevens door dan maak ik dit weekend het geld naar je over :)

ps... gisteren heb ik eindelijk mn 1e module, een CGS36 10hp Pulse divider/Inverter/Logic afgemaakt ....
de module werkte direct in 1x ...:okdan:
Niels moet de foto's nog bewerken/doorsturen.....

Woody denk je ook aan kitjes voor the best of CGS/Serge panelen?

Laatst gewijzigd:
+1 ...

het kitje + pcb kan naar Niels worden gestuurd ...
pm ff je bankgegevens door dan maak ik dit weekend het geld naar je over :)

ps... gisteren heb ik eindelijk mn 1e module, een CGS36 10hp Pulse divider/Inverter/Logic afgemaakt ....
de module werkte direct in 1x ...:okdan:
Niels moet de foto's nog bewerken/doorsturen.....

Woody denk je ook aan kitjes voor the best of CGS/Serge panelen?
Ha, das goed. Even voor de duidelijkheid, ik werk met een systeem waarbij men pas betaald als ik het klaar heb om te verzenden. De prijzen voor de kits komen langzaam aan (sorry daarvoor, rekenen rekenen) op mijn website te staan. Voor alles geldt: is er interesse, dan doe ik het. Dus ook voor best of CGS. Lijkt me wel een mooie mogelijkheid om eens goed door mn voorraad heen te komen :kroon:

Zeg eh, wat doet nou eigelijk die knop daar tussen al die outputs? Ziet er leuk uit maar slaat het ook ergens op? Manual control???

mankatofilter.jpg

Die dikke knop is voor de coarse cut off, de vernier is voor de fine tuning, heeft idd wast verwarring veroorzaakt: http://matrixsynth.blogspot.com/2007/11/stg-labs-mankato-fu-edition.html . Voor de luierikken:

Suit & Tie Guy said...
believe it or not, the knob in the middle of the 8 outputs is the coarse tuning control, and the tuning vernier is over to the right side. all eight outputs are simultaneously available.

the reason for this is because the coarse control goes from subaudio to superaudio, so in the course of a performance you're more likely to need to tweak the fine tuning, which itself has a bit of a range.

the reason the jacks are in orbit around the coarse tune control is simple: i thought it looked cool.

Mjwaaaaa ik had het mooier gevonden als die knop daadwerkelijk iets met die fasen van doen had gehad denk ik. Past dat PCB trouwens een beetje leuk in een eurorack?

Hmmm het belangrijkste voor mij is dat de beschikbare ruimte tussen de rackrails ongeveer 110 mm is. Op zich kun je het rack zo diep maken als je wilt natuurlijk, maar je kiest euro omdat je e.e.a. compact wil houden naar mijn mening. Het rack dat ik momenteel aan het vullen ben heeft ongeveer 140 mm ruimte achter het paneel.

Back