Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dank jeDe DotCom module van Suit and Tieguy is 2 breedtes (2MU), en ook de MOTM achtige paneel van bridechamber is 2 breedtes (2U)
O jezus zo blijf ik PCBs kopen! Er moet echt binnenkort iets in elkaar gezet worden...
voordeel bij Oakley is wel dat ze heel erg lang verkrijgbaar zijn, en niet in runs gaan.
Zit me nu af te vragen of het wel verstandig is om er daar een paar extra van in te slaan, zoals ik met de VC Clock gedaan heb. Nog geen interesse in die, lijkt het.
Niet boeiend maar wel erg handigSja die VC clock is ook niet echt een heeeeel boeiend circuit he?
Niet elk circuit hoeft sexy te zijn. Dat bewijzen de Moog en DotCom modulairs, wil je iets nieuws, patch je het gewoon zelf aan elkaar
Eindelijk heeft die verdraaide postbode alles geleverd voor de Mankato filters. Voor degenen die al wat hebben besteld, verwacht een PB deze avond. Daarnaast wil ik melden dat ik nog een Mankato kit met PCB over heb. 
Voor degenen die al wat hebben besteld, verwacht een PB deze avond.
jij wint bij voorbaat...........,Ha! Kunnen Cas en ik binnenkort weer een wedstrijdje PCB vullen houden!

Normaal gesproken de Oakley VCA, dual danwel quad. Of eigenlijk allebei@Woody.....
wat worden de volgende kitjes.... de X4046's of de Buchlidian's?![]()
Componenten zijn al in huis, dus het is gewoon een questie van afwachten wie er een wil.

Oh, en nog beter nieuws. De explosieve postkoerier is onderweg met twee kits.![]()
met mijn stripboard projectje zal ik nooit de schoonheidsprijs winnen.....Juist, nu gaat Casper dus nooit zn stripboard oscillator afmaken...

Hee, je kunt het nu ook al in een ander formaat doen, hoef je straks alleen maar de de jacks te veranderen en het paneel. Potmeters kun je aan de draadjes laten zitten.het mankato filter wil ik graag in dotcom formaat....
volgens mn bouwplanning wordt dat pas ergens eind van het jaar![]()

héhé... ik ken het... het bekende overenthousiasmeInteressant.. count me in!

dat zou je tzt in de DIY 909 kick draad kunnen vragen. Richard2000 is nog bezig en als ie klaar is laat ie dat zsm wetenAnder vraagje, is hier iemand zo technisch om mijn 909 DYI kit te bouwen? Uiteraard tegen een goede vergoeding..