Hoop dat je tevree bent!iedereen heeft overgwerkt want de kitjes zijn binnen.....
dat wordt weer knutselen!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hoop dat je tevree bent!iedereen heeft overgwerkt want de kitjes zijn binnen.....
dat wordt weer knutselen!

dat ziet er GOED uit!Daarnaast heb ik vragen gekregen over de Polivoks en een voltage processor die op Muffs aangeboden wordt.
misschien kan je het kitje nog uitbreiden met een cgs04 mixer pcb, plus de componenten ervoor, en het als een dual voltage processor kitje aanbieden Ja, dat kan bij Papareil. Hoewel ik uiteraard wederom bereid ben om dat te coördineren, mocht er ook daar voldoende interesse voor zijn. Ik blijf dit wel een van m'n favos vindenOk ja klinkt leuk...
Eh, PCB moet ik zelf regelen? Shit ik ben verkeerd bezig maar op zich kan ik wel een Polivoks filter gebruiken :-/ shit tering ik heb geloof ik een nieuwe GAS aanval...

DOEN....!!!!Ok ja klinkt leuk...
ik heb geloof ik een nieuwe GAS aanval...

héhé die Niels... aan de filterszzzzzzMwmmmwjwmmmmmmmwmwwmmwjwmvmmmkommaarropdan........
1tje dan voor mij AUB........

Hah, nee. Het is een programmable opamp. Door een bepaalde voltages/stromen op pinnen 1 en 5 (offset null) en pin 8 (quiescent current set) te zetten, kun je de karakteristieken van de opamp aanpassen. Dat gaat in dit geval dus in het circuit zelf. Dit filter hoeft niet gecalibreerd te worden, en er zijn dus ook geen trimmers.polivoks heeft een lm4250 programmable ic.
Hoe gaat dat ? moet je dat zelf programmeren ?+(
avondje knutselen en alweer vol.....nu solderen Cas!![]()

ja graagHoewel ik uiteraard wederom bereid ben om dat te coördineren

Ga er achter aan. Gok dat het wel eind juni wordt. Heb nog de nodige kits liggen die ook de deur uit moetenavondje knutselen en alweer vol.....
ja graag
dat maakt het voor ons en andere geintresseerden nog makkelijker
vandaag zijn de Henry Thomas X-4046 VCO's & waveshaper pcb's van Fonik binnengekomen![]()

No problemo....Ga er achter aan. Gok dat het wel eind juni wordt. Heb nog de nodige kits liggen die ook de deur uit moeten![]()
jij wel.... ik niet ....anyhoo voor die X-4046 heb ik alles zo'n beetje al in huis...

2x met pcb alstublieftPolivoks
filter uit een oude Sovjet synth, uniek design met eigen klank. Ik wil zelf nog een extra printplaatje hebben, dus mocht je de print mee willen bestellen kan dat.
komop mensen.....Buchlidian Voltage processor

Polivoks
filter uit een oude Sovjet synth, uniek design met eigen klank. Ik wil zelf nog een extra printplaatje hebben, dus mocht je de print mee willen bestellen kan dat.
is er ergens een bouw beschrijving/ componentenlijst ?