virus snow vragen

mxtc

Nieuwkomer
Hey iedereen

Ik hoop dat jullie mij uit de nood kunnen helpen!

Na 8 jaar producen met software wil ik eindelijk een virus snow aanschaffen.

Ik heb er een op het oog maar het probleem is dat die persoon er een totale leek in is. En weet niet hoe hij het moet installeren. hij heeft ook geen drivers. Ik wil hem toch zeker testen voor ik hem koop.. Ikzelf ben ook een leek met hardware daarmee dat ik jullie daarmee wat vragen zou willen stellen.

Ik ga mijn eigen laptop (windows 7 64 bit) meenemen naar daar en hem zo proberen testen. Is dit mogelijk zonder die cd?

Ik zou hem gebruiken met fruity loops 9 . installeert de snow zichzelf zonder cd of moet je ze via acces site downloaden? Ook de virus control installer vind ik niet op het internet.

Ook hoor ik dat de virus snow soms problemen geeft met win 7 64 bit, klopt dit?

Sorry dat ik noob vragen stel maar jullie kunnen mij een miskoop besparen en ik zou jullie echt dankbaar zijn als je me kan geruststellen.

Met vriendelijke groeten

Ik zou hem gebruiken met fruity loops 9 . installeert de snow zichzelf zonder cd of moet je ze via acces site downloaden? Ook de virus control installer vind ik niet op het internet.

Ik hoor veel problemen met de Virus VST plugin en FL. Alle andere DAWs geven echter geen probleem.

Nouja, met Reaper wil het werken, maar naar wat ik tegenkomen hebben mensen er veel moeite mee om het zo te krijgen.

FL zou zo moeten lukken, maar ik weet niet of je van te voren iets moet installeren.
Anders kun je dat van te voren doen denk ik, zodat het gelijk werkt.

68475697.jpg

73497664.jpg

97355895.jpg

92228859.jpg

84072391.jpg

Laatst gewijzigd:
Back