Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Je kan toch de CC´s aanwijzen naar Channel volumes ?
Gebruk dan dezelfde midi parameter naar verschillende automation lanes ?

Houd Ctrl ingedrukt en klik met je linkermuisknop alle kanalen in de mixer aan, waarvan je wilt dat ze gelijktijdig reageren. Dan klik je 1x rechtermuisknop en krijg je een menuutje. Daar kies je dan "Link Channels". Schuif je dan 1 van die faders, gaan ze allemaal mee vanaf de relatieve positie tot elkaar. Wil je dat ze allen even hoog staan, zet ze dan eerst gelijk, en link ze daarna.

Is er ook een manier om dit in Cubase SX3 te doen?
Als ik op Ctrl+linkermuisknop druk op de kanalen in de mixer, reageert het niet..

Dat is om meerdere kanalen te selecteren. Het selecteren van de kanalen waarvan je de faders wilt koppelen, doe je met Ctrl+muisklik (in Cubase 5 tenminste). Als je ze allen geselecteerd hebt: rechtermuisknop en de gewenste optie aanklikken.
Maar ik kan nu niet testen omdat ik niet in de studio ben. Vanavond kan ik wel even kijken of het op SX3 ook werkt, als je dat dan niet al zelf gedaan hebt...........
P.S. Tijd voor je om te updaten naar Cubase 5, want als je wacht tot 6 er is, gaat het duur worden.....

In SX3 selecteer je het mixerkanaal door het 'balkje' direct boven de channelnaam (helemaal onderin de mixer) aan te klikken. Die 'licht op' als je hem selecteert. Je selecteert er meerdere door CTRL+linkermuisknop. Dan rechtermuisknop en Link Channels selecteren. En klaar ben je.....