Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door mono-poly
Ja een wave nie gebruiken
Beetje erg broodje aap verhaal

Origineel geplaatst door Arthur
Ik heb een MKS-50 staan, en die staat al zo'n jaar uit.
Reden is dat zo'n anderhalve meter verderop een Juno-2 staat![]()
(al heb ik gehoord dat ik beter de Juno-2 uit kan zetten en de MKS-50 kan gebruiken ivm geluidskwaliteit.. iemand ??)
Origineel geplaatst door mika
Ik heb een Tb-303 die ik denk al zeker 2 jaar niet meer gebruik.
Maar ja weg doen is gewoon geen optie, ik hou echt van dat apparaat, tis waardoor ik jaren geleden besloten heb om muziek te gaan maken. Het komt doordat hij is al zoveel en zo vet gebruikt is waardoor ik hem niet meer wil gebruiken.
Zet hem af en toe wel eens aan en freak er lekker mee en zet hem dan weer weg![]()
![]()

en dat aluminium). En in mijn achterhoofd wist ik dat al mijn oude sequences (en dat zijn er véél) van de Trinity niet precies hetzelfde zouden klinken op de Triton.

Origineel geplaatst door pjeut
...of zeg maar gewoon helemaal nooit...
...is een Roland Jupiter 8....
...drie maal raden waarom..

Origineel geplaatst door MuziekFriek
Mijn Korg Trinity Pro!!
Echt een moordmachine (niet letterlijk, tenzij ik dat bord laat vallen van drie hoog en er loopt iets of iemand onder).
Ik heb zelf een Roland Juno String, die ik eigelijk een beetje aan het stof heb over gelaten.

Origineel geplaatst door falafelbiels
4. hij hebt er geen...
Mijn Sequential Sixtrak wordt op het moment nauwelijks gebruikt, omdat mn midi-controller kaduuk is. zonde he...