artiesten die fruity loops gebruiken.

"Dames en heren, wij presenteren u de nieuwe hiphop-sensatie van dit moment:

De Landmacht

Met als drijvende krachten achter deze hitmachine: Soldaat Nederland en Generaal Midi!"

Nee 1 ding: als hij op je 16e al centjes kan verdienen aan muziek, leuk toch?

ik vind je interview met jezelf op je sait echt megadope man
Dikke vette beatZ ook
ik pak al mn spullen maar in en ga naar huis. ik weet mn plek weet je

beste soldier-zw

ik heb een biet van je geript , het is maar een halve biet dus als je je 25 euro wil confiskeren hoor ik dat graag . ik las op je sait dat je graag in rotterdam komt , dat is mooi want daar woon ik , we spreken nog wel een keertje wat af .
ik ben toevalig a.s. zondag op de beierlandselaan (daar waar de gettorap hoogtij viert)

grtzz def Bzzio

Attachments

• soldier-eu feat. def b.mp3
    889,4 KB · Bekeken: 94
omg... blijheid, kwil maar al te graag afspreke met jou, komaar, dam'n niveau ligt hier zéér laag zeg, dat moet gezegd worde, nou wees allemaal trots op jullie zelf, ik ben weg hier, kd8 nou leuke community, dam'n peez out neppe gaste fucking hell zeg :S hier ga ik me tijd dus niet verspille, ADMINS VERWIJDER MIJ MAAR.... :S

Origineel geplaatst door soldier-nl
omg... blijheid, kwil maar al te graag afspreke met jou, komaar, dam'n niveau ligt hier zéér laag zeg, dat moet gezegd worde, nou wees allemaal trots op jullie zelf, ik ben weg hier, kd8 nou leuke community, dam'n peez out neppe gaste fucking hell zeg :S hier ga ik me tijd dus niet verspille, ADMINS VERWIJDER MIJ MAAR.... :S

Dude :). Zonde. We zijn dit soort speedtaal niet zo gewend hier ;)

Maar verwijt dit forum niet van laag niveau en nepheid als je zelf in de scene actief bent die geregeerd wordt door een maskerade van pimped up auto's en bling bling. Alles mooier dan het is.

Keep producing those beatz!

mooi gezegd ;) kzal zker doorgaan :P wie wilt me stoppe ?? maarja dit is dan toch me laatste reply

peace

ok een aardiger onthaal waZ dan misschien mogelijk geweeZt. maar alZ je het wil maken in thiZ induZtry, moet je hier wel tegen kunnen knul, vaak nee alZ antwoord en Zlechte kritieken. maar goed, graag of niet, doe de groeten aan de Generaal ;)

mooi gezegd ;) kzal zker doorgaan :P wie wilt me stoppe ?? maarja dit is dan toch me laatste reply

peace

Beloofd? :D

Beetje rustig doen helpt wel hoor....niet alles zo serieus nemen....

Origineel geplaatst door bassio
beste soldier-zw

ik heb een biet van je geript , het is maar een halve biet dus als je je 25 euro wil confiskeren hoor ik dat graag . ik las op je sait dat je graag in rotterdam komt , dat is mooi want daar woon ik , we spreken nog wel een keertje wat af .
ik ben toevalig a.s. zondag op de beierlandselaan (daar waar de gettorap hoogtij viert)

grtzz def Bzzio

geweldig.
(Ik heb 50 euro over voor de volledige versie):halleluja

Sorry hoor maar ik vind wel dat het merendeel zeer kinderachtig reageert. Ik denk dat je beter iemand kunt afzeiken die het gemaakt heeft (Tiësto) omdat ie bagger produceert, dan iemand die net een beetje bezig is..

Heeeerlijk hypocriet ook. Ik wed dat de helft hier dingetjes download zonder te dokken. Maar die lui hoor je er niet over.

Sorry maar zo zie ik het.

R

Origineel geplaatst door bassio
beste soldier-zw

grtzz def Bzzio

poep man !

}:| :D

Origineel geplaatst door Arv
Sorry hoor maar ik vind wel dat het merendeel zeer kinderachtig reageert. Ik denk dat je beter iemand kunt afzeiken die het gemaakt heeft (Tiësto) omdat ie bagger produceert, dan iemand die net een beetje bezig is..

Heeeerlijk hypocriet ook. Ik wed dat de helft hier dingetjes download zonder te dokken. Maar die lui hoor je er niet over.

Sorry maar zo zie ik het.

R

het is niet om zijn bietZ , maar de mentaliteit waarmee hij ze presenteerd .
hij is best lekker bezig voor een 16 jarig jochie .

voordat ik met me verhaal begin, jullie zullen wel afvragen wie ik ben, nou ik ben Ömer AKA Soldier-NL, ik heb een eige productie bedrijfje ; Soldier ProductionZ.... Ik ben nog maar 16 jaar oud en doe dit al zo'n jaartje. Ik heb al de domeinnaam www.soldierproductionz.com gekocht omdat het nu tijd is om die shit uit te breiden.

Ik produceer ook beatz met Fruity Loops en de mensen die zeggen "met fruity loops kan je geen professionele/goeie hip-hop beatz maken" ... F*** You.... Er zijn zat prof's die het ook gebruiken, vooral de XXL versie wordt door profs gebruikt. Dit weet ik omdat ik af en toe in contact kom en doordat ik me afvraag wat hun gebruike, ga ik allerlei vrage stelle en als antwoord komt vaak fl, reason, cubase enz...

btw voor degene die afvragen wat voor beatz ik dan maak en van welke niveau ze zijn, check me soundclick : www.soundclick.com/soldierproductionz

owja, niet haten, maar er zijn veel underground artieste uit de vs, finland, zweden, duitsland enz die met me samewerke, kheb ook 6 beatz voor de album van een Finse underground rapper geproduceerd en vergeet ff niet de fact dat ik betaald wordt voor me beatz...

holla

haha wat een knaap zeg.. de man produceert 1 jaar en denkt dat ie de next kanye west is, oh oh ik denk dat ik net een beetje overgegeven heb van dit verhaal.. ff opruimen.

Maar goed ik zal wat meer respect hebben, en minder haten, want je hebt samengewerkt met artiesten! En dat je het belangrijk vind dat je betaalt word voor je beats daaraan kan je natuurlijk niet alleen zien dat je skills hebt, maar ook dat je voor de juiste redenen muziek maakt! Ik ga nog ff verder overgeven..

true. de "beatz" vind ik ook bagger, maar de mentaliteit slaat alles.
als hij nou had gezegd: "luister mijn beats, er zijn mensen die dit lekker vinden klinken, misschien vind jj dit ook wel leuk"
dan was het een ander verhaal geweest.

Ik vond die eerste mp3 op die soundclick page "day in, day out" erg vrolijk en lekker klinken. Nu hebben jullie hem al weggepest!? :( Beetje jammer...

..nou ja, ik zal er geen woorden aan vuil maken! ;)

"Vaarwel trouwe soldaat,
Neem je trots en vlieg in vogelvlucht,
Misschien zie ik je ooit daarboven terug..."

soldier.jpg

ps... mijn soundclick beats zijn ook te koop, voor 50 eurocent per beat! Laat maar weten via PB of email als je interesse hebt.

Wacht ik zal eens kijken of ik Uberhaubt beats kan maken

Zal eens snel wat in elkaar zetten en bassio dan wil ik weer zo'n mooi dis van jou :)

Back