Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Een VFX in juli (helaas ging de proteus FX niet door)
)Origineel geplaatst door Danny
Toen ik 13 was (1980), opnieuw begonnen met Roland System 100 Model 101, tweedehands voor 15.000 BEF (gebruik hem nog steeds).
Een half jaartje later een ARP AXXE gekocht (oranje model), ook weer tweedehands, ook weer voor 15.000 BEF.
Kort daarop een Evans Echopet EP100 aangeschaft.
Zal in 91 geweest zijn geloof ik.
een een Roland R8...
Origineel geplaatst door dumdumdadumdum
mijn eerste keyboard was een GEM px-7. Daar zaten rudimentaire geluidsbewerkingsmogelijkheden op (hoewel ik er aardig wat vette leads uit kon halen, zoals de melodie van rendez-vous 4.)
)
Had ik nou maar meteen een RM1x of iets dergelijks gekocht.. Wist ik veel dat je met alleen een DX200 niet veel kan..
Maja.. RM1x heb ik nog steeds niet hoor.. Maar dat was om aan te geven dat er betere apparaten zijn om mee te beginnen.. 

wacht ff... meneertje nog maar 15 jaar oud... 1250 gulden (verdomd veel geld voor 1985)...Origineel geplaatst door Catalunya
In 1985 een Elka Synthex met ingebouwde MIDI (ik was toen 15 jaar oud). Ding gekocht voor 1250 gulden

Origineel geplaatst door 6 trak
wacht ff... meneertje nog maar 15 jaar oud... 1250 gulden (verdomd veel geld voor 1985)...
je maakt mij niet wijs dat je die met je krantenwijkje bij elkaar hebt geschooierd... was/is je pappie doctor ofzo?
[/size]
Origineel geplaatst door 6 trak
wacht ff... meneertje nog maar 15 jaar oud... 1250 gulden (verdomd veel geld voor 1985)...
je maakt mij niet wijs dat je die met je krantenwijkje bij elkaar hebt geschooierd... was/is je pappie doctor ofzo?
idd, diezelfde van de Cat en Watch Out! ... Doctor's CATalunya zeg maar![]()