6 trak
?ILLEGAL QUANTITY ERROR
MOZES KRIEBEL! :confused:Origineel geplaatst door Cozko
- ik was zo stom om in dat zelfde jaar een okazie Poly61 te scoren voor 1500 piek. (Big One Zwolle)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
MOZES KRIEBEL! :confused:Origineel geplaatst door Cozko
- ik was zo stom om in dat zelfde jaar een okazie Poly61 te scoren voor 1500 piek. (Big One Zwolle)
Origineel geplaatst door 6 trak
ik vind het knap... 1700 gulden in 1 jaar uitgeven en dan verder geen andere loike dingen doen zeker?![]()
MOZES KRIEBEL! :confused:
Origineel geplaatst door Cozko
Dit bewijst twee dingen:

en de Poly-six dan? zou wel goedkoper zijn geweest neem ik aan... want tsja, digital was in de 80's het toverwoord nutuulk...Origineel geplaatst door Cozko
Was echt geen foute prijs toen. Een nieuwe kosste bijna het dubbele - het jaar daarvoor- .
je bedoeld?Origineel geplaatst door Cozko
huh?
later nog een bekende naam geworden dan in muziek land?Origineel geplaatst door Catalunya
Ik was in 1988 bij klasgenoot van de M.T.S. jongen thuis die op zijn 18e al een hele berg synths had staan (o.a. JX3p, Yamaha CS, etc.)
Mijn mond viel open. Richard van Overvest heet hij. Zegt die naam jullie iets? Hij woonde in Delft
Origineel geplaatst door Catalunya
Ik was in 1988 bij klasgenoot van de M.T.S. jongen thuis die op zijn 18e al een hele berg synths had staan (o.a. JX3p, Yamaha CS, etc.)
Mijn mond viel open. Richard van Overvest heet hij. Zegt die naam jullie iets? Hij woonde in Delft
je bedoeld?
vind het voor 1985 best een kapitaaltje...Origineel geplaatst door Cozko
Met een leuke vakantiebaan/krantenwijk was dat in 1985 echt niet zo'n belachelijk bedrag!
en de Poly-six dan? zou wel goedkoper zijn geweest neem ik aan... want tsja, digital was in de 80's het toverwoord nutuulk...
vind het voor 1985 best een kapitaaltje...
maar goed, tot zover...
hij 'kan' behoorlijk vies/ruig klinken voor een 'digitale poly-six'... tot het metallische aan toeOrigineel geplaatst door Cozko
Denk het wel. Ik wist destijds alleen dat ik de jupiter 8 helemaal te gek vond en de Juno 106 ookwel leuk. Maar die waren stukken duurder en de DX7 was 'HET'!
Ik heb trouwens alles geleerd op de Poly61. Heb er nog steeds één. Jeugdsentiment.

geinig, lees dit nu pas...zou nog draaien op dat feest van jullie wat toendertijd is afgelast (in harkstede), heb jou volgens mij nog in m'n icq gehad, kan me in elk geval herinneren dat ik wel 's met één van jullie sprak die naar de hku gingOrigineel geplaatst door Ethereal
Zat bij Sound Alliance, een trackergroup die op t internet muziek uitbracht... Helaas is SA nu een beetje dood, misschien komt er ooit nog eens leven in?! Produceerde in die tijd eerst onder de naam "Divine Prophecy", daarna onder "Psychotic"...
Heeft me zelfs een platencontract opgeleverd! Helaas wegens wanprestatie (van het label) het contract verbroken. Wel een hoop opgetreden toen!