Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Eerste sequencer was Impulse Tracker v2.11 op een 386 DX-40. Later moest ik noodgedwongen overstappen op v2.14. Later moest ik weer noodgedwongen overstappen omdat ik Windows XP ging draaien. Niet DOS based, wat IT nodig heeft. Dus heb ik nu ModPlug Tracker. Jaja
Ik maak mijn dingetjes nog steeds met MPT. Ik heb ook wel Sonar 4, maar dat gebruik ik alleen om de stem en muziek bijelkaar te zetten, eventueel te timestretchen. Daarna mix ik het wat uit met Adobe Audition.Ik had een monochroom scherm: alleen groentintenOrigineel geplaatst door cream
Is dit hem toevallig?
[IM

Jammelijk genoeg kreeg ik niet veel kans om beide uit te testen. Ik mocht maar 5 minuten met koptelefoon op de KS5 spelen, maar hij gaf wel een demo van de EMX. Vergelijk eens: een flauw orgelgeluidje uit de KS5 door een koptelefoon, terwijl techno uit de speakers die aan de EMX waren verbonden kwam. De keuze was snel gemaakt. Ook een reden omdat ik de EMX had gekocht lag aan mijn vader: je kon echt zien dat hij wou dat ik de EMX kocht.
Bij mij is het virus in 1985 binnengetreden . Na orgelles te hebben gehad op een Yamaha B-55 kocht ik in 1985 mijn eerste synth . Een 2e hands Roland Jupiter-4 . Bijeen gespaard van af en toe een bruiloftje of receptie spelen . Koste me toen die tijd 1000,- gulden . Geen slechte investering aan de huidige prijzen te zien . Ik heb hem nog steeds ! Vanaf ongeveer 1990 stil geweest op toetsengebied , maar sinds een jaar of 2 weer begonnen . Nu driftig een analoge Yamaha collectie aan het aanleggen . . .