Mijn studio annex crib XVII

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Nou hier is hij dan, mijn huidige studiotje.
Eerste foto laat de Oxford OSCar met plexiglazen stofkap zien, laatste foto laat mijn modulerack (die ik zelf gemaakt heb) en master keyboard met sequencer zien.

Attachments

• Anno nu 041.jpg
    Anno nu 041.jpg
    77,7 KB · Bekeken: 99
  • Anno nu 039.jpg
    Anno nu 039.jpg
    69 KB · Bekeken: 96
  • Anno nu 038.jpg
    Anno nu 038.jpg
    87,9 KB · Bekeken: 98
Voor iemand die niet kan spelen heb je flink wat toetsen.. :D

Kan er tenslotte ook niets aan doen dat ik met twee linkerhanden geboren ben ;)

Maar m'n oudste zoon (20) kan wel heel goed spelen, heeft hij van z'n moeder geërfd :D

Hier nog wat foto's wat er allemaal met lexaan mogelijk is, custom made dat wel, dus daar is er maar één van :eureka:

Attachments

• Anno nu 034.jpg
    Anno nu 034.jpg
    54,1 KB · Bekeken: 92
  • Anno nu 035.jpg
    Anno nu 035.jpg
    84,2 KB · Bekeken: 101
  • Anno nu 036.jpg
    Anno nu 036.jpg
    120,7 KB · Bekeken: 99
Nou hier is hij dan, mijn huidige studiotje.
Eerste foto laat de Oxford OSCar met plexiglazen stofkap zien, laatste foto laat mijn modulerack (die ik zelf gemaakt heb) en master keyboard met sequencer zien.

lkkr poly bakkies ..wats je sequencer ...? kzie wel iets staan naasje pg800? toch

soon vortex lexicon wat doet dat ook weer multiefx en meer
ist een looper / sampler
:engel:

Wat is je sequencer?Zie wel iets staan naast de MPG-80 en PG800
Een Kawai Q-80 voor het standaard werk en een Yamaha Tenori-On voor eigen prutseltjes.
Zoals je ziet staat er op de OSCar na niet echt veel bijzonders meer, hier moet ik het nu mee doen, de tijd van verkopen en kopen is wel zo'n beetje voorbij :eureka:

leuk , ziet er weer eens goed uit.

wie maakt die plexis?

Een bekende van mij is eigenaar van Hemabo b.v te Hengelo en die maakt voor mij alles wat ik me maar wens in lexaan, tegen voor mij een speciaal tarief.
Zo heb ik ooit al eens een vitrine kast voor mijn collectie Ferrari model auto's laten vervaardigen, zelfs de scharnieren en deurknopjes zijn van lexaan gemaakt.
Heb je wensen dan laat het me weten, misschien kan ik je van dienst zijn!

Mooi spul Analogica!

Valt wel mee, het mooiste spul (Minimoog / Synthex / Jupiter-6 / OBX-a / Prophet 5 / Syrinx / SH-5 / CS40M) heeft mijn studiotje al vele jaren geleden verlaten =(
Maar je moet ook een keer tevreden zijn en dat ben ik met mijn huidige set-up :okdan:

Laatst gewijzigd:
Een bekende van mij is eigenaar van Hemabo b.v te Hengelo en die maakt voor mij alles wat ik me maar wens in lexaan, tegen voor mij een speciaal tarief.
Zo heb ik ooit al eens een vitrine kast voor mijn collectie Ferrari model auto's laten vervaardigen, zelfs de scharnieren en deurknopjes zijn van lexaan gemaakt.
Heb je wensen dan laat het me weten, misschien kan ik je van dienst zijn!

Interresant om te weten,bedankt!

Nieuw record: zo weinig mogelijk gear op een foto van je studio. :D

Ik ben op zolder een aangename nieuwe studio aan het bouwen van ruim 30m², omdat mijn oude hokje van 10m² extreem veel te klein werd. Ik kan er letterlijk niet meer binnen. De nieuwe ruimte is nu af, maar alle gear moet nog naar boven gesleept worden, opgesteld en aangesloten.

2264865280103382518S600x600Q85.jpg

2126431440103382518S600x600Q85.jpg

2363219130103382518S600x600Q85.jpg

2524054460103382518S600x600Q85.jpg

2255192640103382518S600x600Q85.jpg

Ik ben op zolder een aangename nieuwe studio aan het bouwen van ruim 30m², omdat mijn oude hokje van 10m² extreem veel te klein werd. Ik kan er letterlijk niet meer binnen

Mijn ruimte is maar 5 m² , dus die ruimte van 10m² valt wel mee hoor!
Ligt eraan hoe je 't inricht, ik moest wel 3 synth boven elkaar plaatsen en dat 3 keer, anders was het ook niet mogelijk geweest om het erin te krijgen.
Maar met die zolder van jou kun je wel heeeeeeeeeeel wat synths kwijt, zet ze alleen niet te ver uit elkaar, anders blijf je heen en weer een 't rennen ;)

Ik zeg 10m² maar het was volgens mij wel wat minder. Eerder 7. En een orgel, grote mixer, een bureau voor soldeerwerk, een modular en een drumstel nemen veel plaats in naast de 9 synths die er al staan, ook al staan die inderdaad 3 hoog. :) En dan vergeet ik nog 4 gitaren en nog wat spul (C64 enzo). Het is een zooi daar. :D

Een werkplaats moet je buiten je studio houden :eureka:

Als je een modular bouwt echt niet. :) En ik heb de garage met werkplaats al ingepalmd voor de auto, en ik denk niet dat ik me nog meer ruimtes in huis kan toeëigenen. :D De vorige hobbyruimte wordt slaapkamer; we gooien de hele indeling wat overhoop.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back