Ik werk nog maar sinds kort met hardware en moet zeggen dat het ingewikkelder is om mee te werken dan alleen software. In het verleden heb ik mensen met alleen software horen zeuren dat als ze hardware hadden... Ik denk dat het werken met hardware meer van je vraagt alleen al om dat je niet langer alles makkelijk bij elkaar hebt en met 1 klik alles weer zo hebt staan als je het opgeslagen had.
Ik heb vandaag een paar Alesis M1 Active MK2 monitors gekocht, zodat ik kan leren mijn muziek af te mixen. Met meer mogelijk heden komen ook meer dingen die je fout kan doen... ik was verrast toen ik net wat oude fasttracker XM's terug speelde hoe ik die toch goed heb kunnen afmixen door ze "overal" te gaan luisteren en er heel veel tijd in te steken.
Druid
Ik heb vandaag een paar Alesis M1 Active MK2 monitors gekocht, zodat ik kan leren mijn muziek af te mixen. Met meer mogelijk heden komen ook meer dingen die je fout kan doen... ik was verrast toen ik net wat oude fasttracker XM's terug speelde hoe ik die toch goed heb kunnen afmixen door ze "overal" te gaan luisteren en er heel veel tijd in te steken.
Druid