[Hardstyle] Raw Inc. - Afterlife (Fearfighterz Remix)

Als je nou eerst eens begint om je tracks in het snippet topic te posten ipv elke x een nieuwe te beginnen, heb je ook nog meer kans op feedback !!

Als je nou eerst eens begint om je tracks in het snippet topic te posten ipv elke x een nieuwe te beginnen, heb je ook nog meer kans op feedback !!

Mee eens..
heb eigenlijk maar 1 opmerking, waarom staat je lead zo hard in godsnaam?
Die knalt 10x harder dan je hele mix bij elkaar (want dat doet je mix dus niet:eureka:)

Hoezo slaat het nergens op ? Zo nutteloos is ie niet vind ik, als het nou een wereld track was dan had je waarschijnlijk genoeg reacties gehad, maar goed dat is maar wat ik denk en hoeft natuurlijk niet zo te zijn..

Mijn feedback:

Eerste wat mij opvalt is de droge percussie, probeer dit wat meer tot leven te wekken door betere EQ, Delay, Reverb etc..
Je kick klinkt niet verkeerd, mist een beetje laag naar mijn mening..
Break is best leuk gedaan, al zou ik persoonlijk hier meer laag/mid geven
Synth is een beetje droog, probeer er wat meer warmte in te brengen. Ook staat ie iets te hard tov je bassdrum !

Voor de rest is het een leuke track, keep it up !!

Jij bent ook een mooie, zit je te zeuren om feedback, krijg je feedback, reageer je er niet op ! Dat slaat pas nergens op :(

Wat ook scheelt is om je werk ergens te posten waar je niet eerst 20 seconden moet wachten voordat je iets kan horen.

Je moet ervan uitgaan dat niemand zit te wachten op tracks van je (ook niet van mij of van een ander). Er is ten slotte zoveel in de aanbieding. Dus zorg dat het zo makkelijk mogelijk is voor de luisteraar.

Ik haak af als ik moet wachten om iets te horen waar ik eigenlijk niet op zit te wachten (klinkt lulliger dan het er staat, maar ik denk dat je begrijpt wat ik bedoel)

Paul

hoezo moet je 20 seconden wachten dan? ik kan gelijk luisteren :O

Ik ben geen lid van zippyshare en dan ben je eerst verplicht om naar reclame te kijken
En dat is net kijken naar commerciele omroepen, dat hou ik ook niet lang vol.

Paul

Ik ben geen lid van zippyshare en dan ben je eerst verplicht om naar reclame te kijken
En dat is net kijken naar commerciele omroepen, dat hou ik ook niet lang vol.

Paul

dat ben ik ook niet..., ja kan gewoon op play drukken... of downloaden

Back