Eye4 systems

Foetus

Ouwe rot
Na een kijkje genomen te hebben op de i4 muzique site, heb ik doorgeklikt naar eye4 systems.

Ik heb het toch juist als i4 gewoon de desktops verkoopt maar je kan ook rechtstreeks bij eye4 kopen?

Heb enkel een mailtje gestuurd, echter nog geen antwoord, dus ben een beetje als een klein kind dat op sinterklaas wacht.

wie heeft ervaring met deze twee bedrijven? En hoe was die?

Eye4 systems is I4 muzique. Als je een PC zoekt, zijn de systemen zeker de moeite waard. Persoonlijk zou ik meteen kijken naar een Apple, aangezien de stabiliteit van PC's nou niet altijd om over naar huis te schrijven is. Maar dit is mijn persoonlijke mening/ervaring.

och, dat valt mee. PC of MAC is een keuze, werkt alle 2 als een tiet.
Misschien is mac iets gestroomlijnder en pc iets meer naar je eigen hand te zetten.

Als je gewoon A-merk hardware koopt is, tweakers en de pc draad op sf in de gaten houd, kan je zelf prima een systeem in elkaar knallen of laten knallen.

hele goede computers en hele goede service...ze installeren en tweaken ook een hoop voor je,scheelt een hoop gezeur...

als je zelf een systeem in elkaar zet ben je iets goedkoper uit,maar dat scheelt je niet eens zoveel...en dan moet je overal zelf de onderdelen bestellen,wachten en alles zelf gaan installeren...bestel je bij hun dan heb je enkele dagen later een supergoed werkend systeem waar je meteen mee aan de slag kan...

hele goede computers en hele goede service...ze installeren en tweaken ook een hoop voor je,scheelt een hoop gezeur...

als je zelf een systeem in elkaar zet ben je iets goedkoper uit,maar dat scheelt je niet eens zoveel...en dan moet je overal zelf de onderdelen bestellen,wachten en alles zelf gaan installeren...bestel je bij hun dan heb je enkele dagen later een supergoed werkend systeem waar je meteen mee aan de slag kan...

dit is een antwoord op de vraag en waar ik mee werken kan! thx a lot:okdan:

heb ondertss ook al door dat eye4 en i4 zelfde bedrijf is, waarvoor dank.

forumlid Grooveron is daar werkzaam ... misschien kan hij je wat verder helpen ...

ken hem zelf niet persoonlijk, maar heb wel ooit iets gekocht bij i4, dat was toen men nog in de achtse barrier zat ... (lees; heel lang geleden...:P)
daarna nog ooit een controllertje of zoiets, altijd zeer vriendelijk geholpen ...

Back