[koninginnedag] waar ga je voor?

Stefan

budget freak
zijn er nog mensen hier die de verschillende markten gaan afstropen naar leuke koopjes? waar ga je voor? specifieke dingen, of gewoon zien wat je tegenkomt?

ikzelf loop altijd even door utrecht en stop hoofdzakelijk bij bakken met platen om te kijken of ik nog leuke classics kan vinden. als ik gear zie staan ga ik altijd even kijken, al zijn het meestal van die speelgoed bartsmit keyboardjes...

TR-909 en een pick-up + stapel oude (disco) platen. :)

Verder moet ik nog een paar eetkamerstoelen hebben...en een lamp.

PS: Jenu_mu6 had vorig jaar een MS-20 in Utreg gekocht. Dus opletten! :)

ikke ga voor biertjes terwijl ik in cafe tilt relaxede muziekjes draai

tilt-queensday.gif

:okdan: EINDHOVEN :okdan:

Eerst koninginnenacht dan overdag achter de witte dame enz enz enz

Origineel geplaatst door olafmol
ikke ga voor biertjes terwijl ik in cafe tilt relaxede muziekjes draai

tilt-queensday.gif

zit dat in het centrum? misschien da'k dan nog ff langs wip

Ik peer um naar A'dam... ik hoop nog voor de drukte.

deze week met mijn vriendin ook nog naar:

Italixx (The Italian Event)
Datum:3-5-2003
Lokatie:The Matrixx
Plaats:Nijmegen
Lineup:Technoboy
Super Marco May
Jimmy The Sound

Entree:15 Euro
Info:22.00 till 05.00

Koninginnedag in Antwerpen

Koninginnedag in Antwerpen

't Ja, zelfs Antwerpen doet leuk mee aan Koninginnedag.

Je kan namelijk naar Antwerp is burning

Woensdag 30 april vindt de volgende editie plaats van "Antwerp Is Burning". Het grootste jongerenevenement op Antwerpse bodem is voor het eerst in het Sportpaleis te gast. Het dancefestival startte in 2000 als een clubgebeuren waarbij men met 1 ticket toegang had tot de Antwerpse clubs Café d'Anvers, Zillion, Fill Collins Club, Le Beau Zoo en Club Geluk. In elke locatie werd een ander genre van kwalitatieve dance gespeeld en naast de residents van de club werden enkele grote internationale toppers op het programma geplaatst. Bij de tweede editie in 2001 werd het aantal locaties uitgebreid met de clubs Zuiderkroon en Liverpool. Door de sluiting van twee van de grootste clubs werd alles in 2002 gecentraliseerd op het Eilandje in Antwerpen voor een outdooreditie. De allergrootste dj's (DJ Tiësto, Roger Sanchez, Luke Slater, Richie Hawtin, Judge Jules) werden naar de Scheldestad gehaald en ongeveer 12.000 jongeren vonden de weg naar Antwerpen voor een fantastische avond.

Organisator Line Up Entertainment zet voor de komende editie in het Antwerps Sportpaleis alle zeilen bij om er een heel speciaal en groots gebeuren van te maken. Ook nu weer zullen de allergrootste dj's van de wereld naar Antwerpen worden gehaald en mag het publiek rekenen op verschillende special acts.

Line-up:

Main
21.00 - 22.00 DJ Prinz
22.00 - 24.00 Armand Van Helden
24.00 - 02.00 Seb Fontaine
02.00 - 04.00 DJ Tiesto
04.00 - 05.30 Luke Slater
05.30 - 07.00 Marco Bailey

Trance/Progressive
21.00 - 23.00 intr dj
23.00 - 02.00 Armin Van Buuren (excl 3 hour set)
02.00 - 04.00 Marcel Woods
04.00 - 06.00 M.i.k.e.

Techno
21.00 - 23.00 Chess
23.00 - 01.00 Trish van Eynde
01.00 - 03.00 Ken Ishii
03.00 - 05.00 Pierre
05.00 - end Chess

Iedereen die naar "Antwerp Is Burning" komt, kan op vertoon van zijn of haar toegangskaart GRATIS vanuit de hele provincie Antwerpen de tram of bus naar en van het Sportpaleis nemen. Het Sportpaleis is rechtstreeks te bereiken met de tramlijnen 3 en 12 of met buslijn 23. De beste plaats om over te stappen op de verbindingslijn richting Sportpaleis is de halte ter hoogte van het Centraal Station op het Astridplein. Wie vanuit Oost- of West-Vlaanderen komt, kan op de E17 de afrit 7 (Zwijndrecht) nemen en gratis parkeren aan de eindhalte van tram 3. De Lijn vervoert je op 15 minuten gratis tot voor de deur van het Sportpaleis. De Lijn zet extra middelen in om het vervoer heen én terug vlot te laten verlopen.

Meer details over dit evenement en over het gratis vervoer zijn terug te vinden op de website www.antwerpisburning.be.

Toegangskaarten kunnen gereserveerd worden bij Tele Ticket Service op het nummer 070/345.345 (vanuit NL: 0900-45.000.45).

Kaarten: 28 euro
via Tele Ticket Service 070/345.345 (NL:0900-45.000.45)
Organisator: Line Up Entertainment

Zie je wel dat Koninginnedag veel leuker is in Vlaanderen :D

Re: Koninginnedag in Antwerpen

Re: Koninginnedag in Antwerpen

Origineel geplaatst door Hover
Zie je wel dat Koninginnedag veel leuker is in Vlaanderen :D

zeg! wiens koningin is het nou helemaal? ;)

als iemand nog iets leuks weet in de buurt van delft mag ie het van mij best zeggen trouwens... ik heb vooralsnog nog niks te doen.

Origineel geplaatst door bikkel
:okdan: EINDHOVEN :okdan: ...overdag achter de witte dame enz enz enz

ZEKER wel!! E'hoven beats the rest, everytime!! ;)
:D :D :D

:dj:

Origineel geplaatst door Stefan
zit dat in het centrum? misschien da'k dan nog ff langs wip

ja...straatje tegenover het neude..... Kosten Koper (blech) en Kasteel de leugen zitten er ook..... Tim (nolet) zal er ook vast wel te vinden zijn...en ik denk dat VIP-DJ Oxysept ook nog misschien wel een geil setje met VIP-muziek zal draaien ;)

Elk jaar trek ik er 's morgens vroeg weer op uit om iets moois te scoren.... Maar ja, meestal is het weinig allemaal. Zo'n vent die de complete verzameling orginele Booty Collins/Parlet/Brides Of Funkenstein/Parliament LP's voor noppes wegdoet, kom je maar een keer in je leven tegen. Had ik ff mazzel 8 jaar geleden.....

En het gaat regenen hoor ik, dus als iemand nog oude synthjes gaat dumpen woensdag, mag ie ze wel droog zetten, anders hoef ik 'm niet :frons:

En voor de rest: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: (zie mijn avatar: ik leef voor K-dag!!!)

Ja de Koningin zal trots zijn op al het volk dat zich klem zuipt op "haar" dag :duivels:

de Muff gaat gewoon doorwerken. Absoluut geen zin om een snipperdag aan zichzelf te vragen... Krijgt ie toch niet van z'n alter ego ;{

Koninginnenacht loop ik lekker door over de vrijmarkt in Utrecht, meer voor de lol dan dat ik echt ergens naar op zoek ben. Meestal ga ik een beetje vinyl en cd's bladeren. Op koninginnedag ga ik naar één van de mooiste feestjes die ik ken... MAYDAY :halleluja :halleluja

Ik laat koninginnedag dit jaar even voor wat het is.

Ik sta even bij de deur op een feest in haarlem met konniginneNacht in de lichtfabriek.

Maar ik moet leren voor mijn examen CCNA die valt op 2 mei en ik wil hem halen.

dus het wordt de boeken voor mij :(

Origineel geplaatst door olafmol
ja...straatje tegenover het neude..... Kosten Koper (blech) en Kasteel de leugen zitten er ook..... Tim (nolet) zal er ook vast wel te vinden zijn...en ik denk dat VIP-DJ Oxysept ook nog misschien wel een geil setje met VIP-muziek zal draaien ;)

ok dan, misschien da'k nog ff langs kom. misschien ook niet hoor, hangt er net vanaf wat voor weer het is en in wat voor stemming ik ben :D

Origineel geplaatst door Olafalafel
Ik laat koninginnedag dit jaar even voor wat het is.

me too. [en volgend jaar ook.]*D

K'dag = hier namelijk, de buurtsuper dicht.

Laatst gewijzigd:
Back