British Pathé Beatles take over Holland

Inderdaad!
Maandag wordt het een geweldige dag, want dat meisje op 02:00, dat zo springt en op haar boekje kauwt, dat is een collega van mij. V'rdomd.. Zij was er bij!

Ze zal je eeuwig dankbaar zijn, pepertje!

:D

Wout

Gaaf man!

Mooi hè. Dat zijn mensen toch meestal, op het mooist als ze niet door hebben dat er naar ze gekeken wordt. Beetje gemeen misschien maar tegelijkertijd wel het meest authentiek.

Stond mij jaren geleden goed en wel te wassen voor mijn wasbak, hoorde mijn buurman zich douchen achter het muurtje achter mijn wastafel, tot er op mijn deur werd geklopt. Stond mijn buurvrouw daar in haar ochtendjas met een ragebol van hier tot Tokio omdat er iemand van de snackbar onder ons pand op een afdak stond te roepen dat er lekkage was. Die hele lekkage interesseerde mij niet, maar die buurvrouw met haar slaapkop. Man wat stond zij daar een potje mooi te wezen. Zonder enige opsmuk, zonder poeha of dergelijke onzin, heel gewoon die buurvrouw, niets meer, niets minder. Natuurlijk kon ik mijn mond weer niet houden, gaf ik haar een klein poosje maar niet de gelegenheid ook maar iets te kunnen zeggen, want zo kon ik ff naar haar kijken. Vond haar zo mooi, kon ik even stiekum naar haar kijken, terwijl haar man achter dat muurtje stond te douchen. Stromen van onuitspreekbare liefde vloeiden daar welig. :D

Back