Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door Baseman
Ik heb nog nooit wat moois gescoord op een vrijmarkt of iets dergelijks. Heb nog nooit een 909 of Sl1200 tussen het oude speelgoed en de oude Donald Duck's zien liggen voor een aantrekkelijke prijs. Dus daarom besteed ik mijn koninginnedag maar op een beproefde manier. Op het terras met een pilsje derbij. En al die mensen die dan voorbijlopen met hun net gekochte JP8000 voor 25 euro schenk daar dan maar geen aandacht aan.................![]()
En wat dan te denken van al die van de rommelzolder getoverde 909's, 303's, jp's, etc die nu nog niet ontdekt aan het verregenen zijn bij een of ander kind op de plaid....huilen gewoon.
Origineel geplaatst door Yawgmoth
Zijn wel geen synth's maar toch leuk:
2 x C64 voor €1,-
1 x Amiga 600 voor €10,-
Origineel geplaatst door cyan_circle
na vorig jaar een MSX op de kop getikt te hebben had ik hoge verwachtingen van dit jaar.
dus ben ik om 7 uur opgestaan.
nog steeds lazerus van gisteren liep ik voor 9 uur al in utrecht. tussen de tweedehands schoenen, ondergoed en cup-a-soup bekers. wat een stinkende klerezooi zeg.
na het "jena_mu6 - MS20" verhaal heb ik alles met knopjes nauwkeurig bekeken, maar het mocht niet baten.
ik heb vandaag 3 dingen geleerd:
1) als je naar gave gear gaat zoeken vind je helemaal niks
2) neem geen gore heinz-tomatenketchup-chips aan van vreemden in rode jassen
3) voor slechts 50 eurocent mag je bij MacDonalds heel de wc onderkotsen (plus de muren)

Origineel geplaatst door mindscan
Ik heb een oude drumcomputer gescoord voor 10 euro, moet hem nog aan de praat krijgen, volgens mij brandde er net wat door.
Maar ik moet het nog effe uitzoeken.

Origineel geplaatst door Yawgmoth
Vindt het echt fijn om te merken dat je noch steeds groeit in dit soort dingen![]()
Origineel geplaatst door mindscan
Ik heb een oude drumcomputer gescoord voor 10 euro, moet hem nog aan de praat krijgen, volgens mij brandde er net wat door.
Maar ik moet het nog effe uitzoeken.
k ben benieuwd hoe het bakkie klinkt als je hem aan de praat krijgt.Origineel geplaatst door Yawgmoth
Je woont in Friesland. Toch niet op de Leeuwarder vrijmarkt voor m'n snotkooker weggekaapt mag ik hopen?![]()
Niet in Leeuwarden !http://samples.phatmix.com/Manufacturer/Sound Master/sr-88/Origineel geplaatst door synthiaks
dat ziet er best wel interessant uitk ben benieuwd hoe het bakkie klinkt als je hem aan de praat krijgt.
€5
Origineel geplaatst door DeLoN
Een Philips pcm100 (ooit eens in de interface besproke bij analogica ipv de 303) €5
Doet 'ie ut? Waarom kom ik nou nooit zoiets tegen... 
beetje software voor 2 Euro
]
Zat bij 1 of andere SB-kloon, maar kan me weinig nog van interface herinneren