[Vrijmarkt Koninginnedag] Wat heb je gescoort?

Origineel geplaatst door shortwave
Oh ja.... Iemand in A'dam een Korg-synth gezien/gekocht die sterk op deze leek, maar dan met meer draaiknoppen??? Kon geen type-aanduiding waarnemen en werd net voor mijn neus verkocht :(

ja sorry .. ik moest hem hebbu !

nee geintje .. maar wat een zooi weer allemaal ... wel grappig !!!

en hoja ik heb een hoop geile blikken gescored . .de andere blikken heb ik maar aan me voorbij laten gaan

op een nu nog salto's makende maag na heb ik niks gescoord..

Nog even terugkomend op koninginnedag, deze ging dus net aan mijn neus voorbij :(

Kent iemand dat ding trouwens? Is het wat, of is me een kat in de zak bespaard gebleven?

Attachments

• 800dv.jpg
    800dv.jpg
    116,8 KB · Bekeken: 83
Hele vette pech!!!

Ik had meer geluk: een hele stapel spelcomputers & gamecartridges, van NES to N64 voor bijna niks maar vooral heel leuk was een orginele Casio VL-Tone in 100% nieuwstaat, met boekje en hoes voor de aktieprijs van 2 Euro.

Zo'n 800DV heb ik voor niks gekregen en is een van mijn favoriete synths; echt vreselijk jammer :(

Overigens wel een bemoedigend idee dat er uberhaupt zulke goeie "handel" als een 800DV te vinden was. Geeft de burger weer moed voor volgende jaren...

ook nog dit...

ook nog dit...

ook nog gescoord: twee hele foute synth LP's uit de 70's:

"The Sound of the Arp Synthesizer" met een vette Arp 2500 op de voorkant bespeeld door niemand minder dan Joop Stokkermans. De muziek is werkelijk ontzettend vreselijk ongelofelijk slecht maar de hoes alleen al is zeker 50 cent waard.

"Classic Moog Indigo" aardige hoes, hele foute plaat met slechte (Franse) synth versies van wat platgetreden klassieke meesterwerken. Ondanks de titel speelt men ook hier op een Arp. Typische "Switched-On-Bach mania" product. Ook 50 cents...

Tevens:

Atari 2600 in topstaat, zonder controllers maar met 10 goeie games: 2 Euro
Nintendo 8 bits zonder voeding ed maar met 4 Mario games: 5 Euro.
Nintendo 8 bits "kale" console: 5 Euro (helaas defect)
Nintendo 8 bits compleet met twee games: 18 Euro
Nintendo 8 bits compleet met twee games: 10 Euro
Nintendo GameBoy classic met twee games: 10 Euro
Nintendo 64 bits console + controller, memory pack & twee goeie games: 12.50 Eur (!)
Sega Megadrive II met Toy Story game: 3 Euro
Sega Megadrive II met 4 games: 11 Euro
Sega Megadrive I met Sonic & 2 andere games: 7.50 Euro
Twee Nintendo 16 bits gamecartridges : 5 Euro
Philips VideoPac cartridge #4 voor 1 Euro

En als het niet was gaan regenen hadden we nog veel meer gevonden !

Ik snap effe iets niet. Wie verkoopt er nauw een Sega Megadrive voor 3 euro??.
Iemand die dat verkoopt heeft er toch zelf heel veel voor betaald en kan toch wel bedenken,
dat ie er 20 keer zoveel voor kan vragen???? Vaag hoor!!. En dan nog meerdere ook.

en wat betreft die Korg synth, ik zou naar die gast toegaan die em net voor je neus kocht
en gewoon zeggen, nauw voor 50 euro koop ik em zo van je.

Wie verkoopt er nauw een Sega Megadrive voor 3 euro??.

in dit geval: het restauratie fonds vd kerk in Vreeswijk, Nieuwegein. Die hebben elk jaar een aantal kramen op de lokale vrijmarkt. Daar lag die Sega tussen.. die arme mevrouw wist niet eens wat het was en verzon volgens mij ter plekke een leuk prijsje. Wij blij, kerk blij :)

Je moet het zo zien: je koopt er drie, met elk wat games, en dan blijkt er een defect, van de andere ontbreekt de voeding en bij #3 zit geen videokabel. Netto resultaat is dan twee goeie MegaDrives. Een van die 8bits Nintendo's heb ik bijv. gekocht voor 5 Euro omdat er vier Mario games bij zaten (10 a 15 Euro per stuk waard). het feit dat de voeding en controllers ontbraken kwam mij dus goed uit (die heb ik toch al) want daarmee werd hij in feite onverkoopbaar en dus erg goedkoop.

Wat ik wel jammer vind is dat ik die Nintendo64 van 12.50 Euro pas op het laatst heb gescoord; ik had nl. vrij veel N64 games laten liggen omdat ik daar op dat moment nog niks mee kon. Moraal vh verhaal: altijd alles kopen !

waar en waneer is die markt, lijkt me wel een leuke boel

Origineel geplaatst door sander
en wat betreft die Korg synth, ik zou naar die gast toegaan die em net voor je neus kocht
en gewoon zeggen, nauw voor 50 euro koop ik em zo van je.

Weinig kans.... was ook een synthfreak.

Origineel geplaatst door shortwave
Weinig kans.... was ook een synthfreak.

Had ie een petje op dan? I'm a Synth Freak! hehehehe... :D

Origineel geplaatst door bambamstudio
iedereen heeft wel leuke dingen gescoord, maar hoeveel van die dingen doet het ook toen je um thuis in de wandcontactdoos plugde?
Bij mij doet ALLES het...(maar ik heb dan ook FORS betaald voor een MSX2 + 2600 + spellen in doos) en morgen komt Marcuu langs met wat Nintendospullen als het goed is...kan ik die 2e ands 8 bit NEs ook eens aan het werk zien....heb er nu alleen zo'n vage, gekraakte chinese rom bij met '1000' spellen...

Iemand nog een ouwe 8 bit Sega gescoord?

nee, zelfs nog nooit gezien op 'n vrijmarkt... vreemd eigenlijk.
Waarschijnlijk toch niet zo massaal verkocht hier in NL

overigens: alles wat ik heb gekocht deed het ook, behalve 1 kale Nintendo 8bit console.
Maar voor 5 Pleuro wil ik dat "risico" best lopen; ik rook jointjes die duurder zijn :)

Origineel geplaatst door Mk II
nee, zelfs nog nooit gezien op 'n vrijmarkt... vreemd eigenlijk.

Ja, en jammer ook, want het was eigenlijk de beste 8-bitter die er was...de gamegear was ook superieur aan de gboy...zelfs aan de gboycolor als je het mij vraagt...als ik er ooit nog eentje tegenkom voor een zacht prijsje pik ik 'm op.

Waarschijnlijk toch niet zo massaal verkocht hier in NL

Nee. Zwaar onterecht trouwens.

overigens: alles wat ik heb gekocht deed het ook, behalve 1 kale Nintendo 8bit console.
Maar voor 5 Pleuro wil ik dat "risico" best lopen; ik rook jointjes die duurder zijn :)

Gewoon weer tekoop aanbieden voor 7,50 ofzo...;)

Ik heb rouwe beats en een set van Carl Craig gescoord in Amsterdam.
Dikke lol gehad daar aan de Nieuwe Zijdse Voorburgwal 260 bij cafe BEP!

Welke vrijmarkt in Nederland is trouwens het best? (meest aantal verkopers, meest mooie spullen)

Back