[Vrijmarkt Koninginnedag] Wat heb je gescoort?

Re: Re: ff snel voordat ik naar mn werk ga...

Re: Re: ff snel voordat ik naar mn werk ga...

Origineel geplaatst door ironfreq
Gaaaffff :) Doet 'ie ut? Waarom kom ik nou nooit zoiets tegen... :frons:

Hij zat gewoon "nieuw in doos", dus waarschijnlijk heeft ie een dag gehad en daarna eeuwig de zolder ofzo...
Voor het posten van geluiden of fragmenten heb ik ff geen tijd zoals je ziet aan de boel platen die ik luisteren moet ;)

Zo de Baseman is ook weer back at the homebase. Het enig wat ik gekocht heb is vloeibaar of komt uit het frituurvet. Ik ga gauw even een uitlje knappen en dan even wat plaatjes draaien voor de lokale jeugd hiero.......
Volgens jaar wil ik ook met gear thuis komen van de vrijmarkt !!!!!

Niemand wezen feesten dan op koninginnenâch dat jullie allemaal zo fris als hoentjes over de vrijmarkten konden struinen? ;)
Feestje in Off Corso in Rotterdam (http://www.everybodyworldwide.com/) was in elk geval erg leuk :okdan:

Origineel geplaatst door King of Snake
Niemand wezen feesten dan op koninginnenâch dat jullie allemaal zo fris als hoentjes over de vrijmarkten konden struinen? ;)

ik was er zeker bij! de ECHTE koninginnenach dan. vraag maar aan de toiletjuffrouw van de MacD's in utrecht...:r

Origineel geplaatst door King of Snake
Feestje in Off Corso in Rotterdam (http://www.everybodyworldwide.com/) was in elk geval erg leuk :okdan:
Nou, na tig keer Duhaag heb ik dat wel een beetje gezien. Ben met wat mensen gaan eten en drinken in R'dam en om 3:00 in bed gekropen...door de regen stonden alle handelaren een beetje beteuterd te kijken toen in vrolijk met een volle maag na 2 ontbijten en 3 koppen koffie rond kwam neuzen....

Die 2600 heb ik nog niet aan de praat...ik mis een snoertje voor de 2600 naar mijn tv...de msx2 was 'kapot' (het is een 8250 met muis en toetsenbord en aan gratis joystick, voor 10 eurootjes)....de handelaar die mij bezwoor dat hij het nog 100% deed was 'vergeten' te vertellen dat de diskdrive het niet deed...de oorzaak: er zat nog zo'n metalen schuifje in van een oude floppy...die heb ik er uit gewipt en hij doet het als een tiet! Yeah...nu nog een fmpacje ofzo op de kop tikken...

Het valt me trouwens vaker op dat handelaren je zaken kopen die kapot zijn...ooit een sk-1 gekocht die het 100% deed Eer zat geen adaptor bij, maar de eigenaar bezwoer dat hij het op batterijen *perfect* deed...nee, dus: er pasten maar 4 batterijen in terwijl er 5 in horen te gaan....oorzaak: een hele hele oude jaren 80 batterij zat er in vastgeroest...openschroeven, lospeuteren en schoonmaken en die sk-1 doet het als een tiet...

Maar goed, ik ben blij dat ik nog wat gevonden heb, met een stadgenoot als Marcuu...die waarschijnlijk in een slaapzak op het martkplein heeft gebivakeerd om als 1e de rommelmarkt af te struinen...(ik ben pas naar buiten gegaan NA zijn berichtje)

p.s. Hey, Marcuuu...wanneer gaan we eens dat pilsje pakken? Vrijdagmiddag ofzo? Kunnen we misschien wat spulletje ruilen of van elkaar bewonderen.. ;)

Origineel geplaatst door cyan_circle

3) voor slechts 50 eurocent mag je bij MacDonalds heel de wc onderkotsen (plus de muren)

hier weer zo'n voorbeeld dat door de euro alles duurder is geworden, toen de gulden er nog was mocht je lekker voor voor fl0.50 gulden een wc onderkotsen

maar goed ik heb trouwens nog een memorymoog gescored vandaag lag op een kleedje van een kleuter, vroeg er 15 euro voor. ik heb hem 7,50 geboden vond ie goed.

Ja leuk z'n MemoryMoog

Gelukkig voor die kleuter, voor hetzelfde geld blijft hij er mee zitten.
Moet hij dat teringding weer achter op z'n fietsje terug naar huis nemen.
Moeder boos, "ben je dat ding nou nog niet kwijt."

Gaat volgend jaar ook kijken.
Laat dan mijn moeder en Mijn vrouw Maxima en ome Pieter maar alleen gaan.

Groetjes
W.A. van Buuren
Roepnaam Kareltje

een casio sk10 sampling keyboard plus adaptor voor 2 euro.

Attachments

• sk10.jpg
    sk10.jpg
    17,2 KB · Bekeken: 97
Hee Bazziman ik heb niet op de markt geslapen maar gewoon m,n wekker op 06:15 gezet :)Ik heb nog wel een speciale msx tv naar comp kabel met z,n kastje er tussen.We moeten maar ff vrijdag een biertje pakken. Je hebt toch niet die Atari gekocht van die Indische man met een heel kratje met ca 50 games in org doos voor 5 Euro (ik was net te laat)maar hij ik heb nog wel een nieuwer model een 2600 j met 3 games 5 E maar heb wel 2 ander consoles gekocht en 11 games.Ik heb verder nog wel zien liggen Yamaha PSS 100 niet gekocht was 25 Euro.

Behalve dat ik een zware kater heb overgehouden aan K-dag, staat er nu bij mij thuis een volledig werkende Atari 1040STe met beeldscherm, muis en orginele Notator 3.2

En dat alles prachtigs kostte mij € 7,50.... Ter vergelijking: de kosten van het bier en eten zijn opgelopen tot zo'n € 75,--...

:kroon:

Oh ja.... Iemand in A'dam een Korg-synth gezien/gekocht die sterk op deze leek, maar dan met meer draaiknoppen??? Kon geen type-aanduiding waarnemen en werd net voor mijn neus verkocht :(

Attachments

• korg_sigma.jpg
    korg_sigma.jpg
    21,7 KB · Bekeken: 94
Ik hoor het al wel weer, Allemaal mooie spulletjes gescoord..... Nou ik heb op de valreep nog een paar blije mensen gemaakt met me party-hardy dj setje in het jeugdhonk hiero. Op de naar de volgende konginnedag !!!
En nu maar weer verder met me werk met een te raar hoofd:confused:

Origineel geplaatst door marcuuu
Hee Bazziman ik heb niet op de markt geslapen maar gewoon m,n wekker op 06:15 gezet :)

ik *WIST* het...volgend jaar maar met zijn 2en op jacht?

Ik heb nog wel een speciale msx tv naar comp kabel met z,n kastje er tussen.

Deze heeft scart! Dat is superstrak beeld!

We moeten maar ff vrijdag een biertje pakken. Je hebt toch niet die Atari gekocht van die Indische man met een heel kratje met ca 50 games in org doos voor 5 Euro (ik was net te laat)maar hij ik heb nog wel een nieuwer model een 2600 j met 3 games 5 E maar heb wel 2 ander consoles gekocht en 11 games.Ik heb verder nog wel zien liggen Yamaha PSS 100 niet gekocht was 25 Euro.

Het was een beetje een iraanse of koerdische man..hij stond met zijn dochtertje op de verwersdiijk....ik heb idd de 2600 jr...de originele atari had ie net verkocht (had ie ook zei die)...ik heb iets van 8 games ofzo waarvan de helft in origineel doosje met handleiding...er zit niet eens een krasje op dat ding, maar er zit maar 1 joystick bij...zodra die aan de praat is kan ik 'm gaan samplen en daarna wordt het deel van mijn 'retro' verzameling.

Pfff...deze hobby begint gevaarlijk te worden: het is tijd dat ik een groter (eigen) huis ga zoeken, deze huurverdieping is niet meer toereikend...

Lekker wezen beuken op speedyJ en chris liebing in r'da op koninginnenach :walker: (tempo++)
en de dag erop geen vrijmarkt, maar vrijverrot :) :kroon:

misschien kan ik ook zo'n funktion-one soundsystem kopen en d'r in gaan wonen :) wat een bakken..

Ik zal zo ff kijken voor z,n scart kabel ik had namelijk voor de 8220 een org kabel liggen.heb net even m,n drum doosje gemaakt van de rommel Keytek MDP 40 heel internet 0,0 te vinden over dat ding.Moet enkelt even ergens heen om te solderen.Maar de de gluiden deden het dus:)

Origineel geplaatst door marcuuu
Ik zal zo ff kijken voor z,n scart kabel ik had namelijk voor de 8220 een org kabel liggen.heb net even m,n drum doosje gemaakt van de rommel Keytek MDP 40 heel internet 0,0 te vinden over dat ding.Moet enkelt even ergens heen om te solderen.Maar de de gluiden deden het dus:)

Check je pm..ps zo'n kabel voor de scart heb ik al voor de msx...heb je toevallig wel nog leuke software voor dat ding?

Back