Naton.Rozenburg
Ouwe rot
Gefeliciteerd allemaal! 't enige wat ik gescoord heb is een rete zware kater.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door ironfreq
GaaaffffDoet 'ie ut? Waarom kom ik nou nooit zoiets tegen...

Origineel geplaatst door King of Snake
Niemand wezen feesten dan op koninginnenâch dat jullie allemaal zo fris als hoentjes over de vrijmarkten konden struinen?![]()

Nou, na tig keer Duhaag heb ik dat wel een beetje gezien. Ben met wat mensen gaan eten en drinken in R'dam en om 3:00 in bed gekropen...door de regen stonden alle handelaren een beetje beteuterd te kijken toen in vrolijk met een volle maag na 2 ontbijten en 3 koppen koffie rond kwam neuzen....Origineel geplaatst door King of Snake
Niemand wezen feesten dan op koninginnenâch dat jullie allemaal zo fris als hoentjes over de vrijmarkten konden struinen?
Feestje in Off Corso in Rotterdam (http://www.everybodyworldwide.com/) was in elk geval erg leuk![]()

Origineel geplaatst door cyan_circle
3) voor slechts 50 eurocent mag je bij MacDonalds heel de wc onderkotsen (plus de muren)
Ik heb nog wel een speciale msx tv naar comp kabel met z,n kastje er tussen.We moeten maar ff vrijdag een biertje pakken. Je hebt toch niet die Atari gekocht van die Indische man met een heel kratje met ca 50 games in org doos voor 5 Euro (ik was net te laat)maar hij ik heb nog wel een nieuwer model een 2600 j met 3 games 5 E maar heb wel 2 ander consoles gekocht en 11 games.Ik heb verder nog wel zien liggen Yamaha PSS 100 niet gekocht was 25 Euro.
Origineel geplaatst door marcuuu
Hee Bazziman ik heb niet op de markt geslapen maar gewoon m,n wekker op 06:15 gezet![]()
Ik heb nog wel een speciale msx tv naar comp kabel met z,n kastje er tussen.
We moeten maar ff vrijdag een biertje pakken. Je hebt toch niet die Atari gekocht van die Indische man met een heel kratje met ca 50 games in org doos voor 5 Euro (ik was net te laat)maar hij ik heb nog wel een nieuwer model een 2600 j met 3 games 5 E maar heb wel 2 ander consoles gekocht en 11 games.Ik heb verder nog wel zien liggen Yamaha PSS 100 niet gekocht was 25 Euro.
(tempo++)
wat een bakken..
Origineel geplaatst door marcuuu
Ik zal zo ff kijken voor z,n scart kabel ik had namelijk voor de 8220 een org kabel liggen.heb net even m,n drum doosje gemaakt van de rommel Keytek MDP 40 heel internet 0,0 te vinden over dat ding.Moet enkelt even ergens heen om te solderen.Maar de de gluiden deden het dus![]()