2 kneuterige liedjes

JohnDoe24

Gedeactiveerd account
Aangezien ik er de brui aan heb gegeven post ik nog 2 laatste nr's van mijn hand, een cover en een eigen compositie. Meningen zijn leuk, maar ach . . .

Cover vd talking heads:
Bericht door een moderator:
Link verwijderd

Eigen ding:
Bericht door een moderator:
Link verwijderd

Last edited by a moderator:
Om eerlijk te zijn ben ik allang gestopt, alles is al verkocht. Ik heb nog wel een yamaha mixertje staan, maarja daar kan je niet veel mee he ;)

Een wat stabielere basis creeƫren voor mijzelf, en weer gaan studeren, en de jouwe tanzkonsol ?

Tja, ookal loopt iets "lekker", dan nog is het belangrijk dat je je er goed bijvoeld. En dat was niet het geval en dan moet je kappen vind ik

Tja, ookal loopt iets "lekker", dan nog is het belangrijk dat je je er goed bijvoeld. En dat was niet het geval en dan moet je kappen vind ik

Ja, dat vind ik ook. Leuk een keer een avond een podium met je te hebben gedeeld.

Kan je tracks nu niet luisteren, dat doe ik later.

Ok hier mijn commentaar:

1e: Valt me op dat je veel geluiden (oa saw lead in het begin) die iets te ver naar links of naar rechts hebt gepand. Ik schrok wel even van de toms op 0.47, die staan te hard in de mix. Op 1.14 klinkt het niet zo lekker, beetje vals. Beetje aan de korte kant, maar wel vrolijk :)

2e track: Begin klinkt goed, vocoder, mooi. Ja dit klinkt veel beter dan de eerste trek. :)

Hey wat gek om te lezen deze
aankondiging MH. Ga je nu echt
stoppen? Dat terwijl je afgelopen
jaar juist op het podium stond!

Come on, zou ik zeggen,
overweeg je besluit nog een
keer. Want zoals ik het nu
ervaar ben je in 2010 erg gegroeid.

En dan is het zonde om
na dit jaar te gaan stoppen.

Productietechnisch vind
ik je sound verbeterd. Dat zeg ik